Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hehe, bij die eerste moet ik spontaan "Marlboro" denken.
Maar het zijn wel mooie foto's!
~Lieve groetjes, Saskia~ Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600 Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)
Ga deze reis volgend jaar maken en daarom met veel genoegen je verslagen per dag gelezen - bedankt om dit te delen op het net, ik kan al niet meer wachten. Jullie houden blijkbaar ook van lekk eten en drinken
Jullie houden blijkbaar ook van lekk eten en drinken
Tja eten en drinken hoort erbij hé , maar dit was eigenlijk meer bijzaak ook al is er wel iets over geschreven. Het is vooral het land dat geweldig mooi, proper, knap, magisch enz... is.
Als je kan ga dan ook tenminste voor 3 weken. Je raakt er niet op uitgekeken, en er is zoveel te bezichtigen dat de tijd je vlug inhaalt. Zeker de natuur parken zijn een wonder alsook de stad Las Vegas waar de tijd nooit stilstaat en alles 24/24 open is. SUPER !
Comment