Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opwarmertje SD Stille Waters

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Opwarmertje SD Stille Waters

Speciaal voor de mensen die meegaan met de boottocht : the old days are back ! 't Kon een beeld uit 1930 geweest zijn en tot voor tien jaar dachten we dat deze tijden nooit meer zouden weerkeren, maar zoals je ziet : er wordt terug gevist op de Schelde.
    Foto genomen vanop de oever in Hamme aan de Durmemonding met de tele bij laag water.
    Geen landschapsfotografie om waw tegen te zeggen, maar een beeld met hoge sentimentele waarde voor mij en de andere natuurliefhebbers uit de regio :
    het gaat goed met de Schelde.

fotosite

Re: Opwarmertje SD Stille Waters

Het laden van je foto heeft bijna volle vijf minuten geduurd.

Maar leuk om zien en te lezen dat het goed gaat met de Schelde
    mvg,
    Ludo V.

Comment

leuk shot, zijn het palingnetten??
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        leuk shot, zijn het palingnetten??
        grt,bouk.
        Ik weet het niet, ik vind ze ruim groot voor palingnetten.
        Ze zetten een net stroomop en één stroomaf, zodat ze de twee tijen meepakken.
        Het intrigeert me wel
        fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
          Het laden van je foto heeft bijna volle vijf minuten geduurd.

Maar leuk om zien en te lezen dat het goed gaat met de Schelde
          't Is tegenwoordig blijkbaar erg met Imageshack. Moet toch eens overwegen om een andere server te zoeken
          fotosite

Comment

Paling vangen op de Schelde is eigenlijk niet aangewezen hoor, ik geloof dat de palingen uit "onze" waters zelfs eigenlijk niet geschikt zijn voor consumptie, aangezien die nogal de neiging hebben pcb's en andere vuiligheid op te slaan in hun lijf. 't Zou me dus verwonderen dat er echt "professioneel" op paling wordt gevist, ik denk dat geen enkele palingboer deze zou willen.
            Meer weet ik daar ook niet over, 'k heb toevallig vorige week eens ergens een stukje tv-programma meegepikt over dit onderwerp, vooral omdat ik schrik had gekregen door die jobstijdingen dat men mijn favoriet viske (gebakken of in roomsaus met garnaaltjes) tot beschermde diersoort zou moeten gaan uitroepen...

Comment

Working...
            X