Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie reeks. Hoe komt het dat de eerste zo wazig is rond het centrum van de bloem ? Of komt dit gewoon door de scherptediepte ?
Ik heb hier op het werk geen optimaal scherm, vandaar m'n vraag
Mooie reeks. Hoe komt het dat de eerste zo wazig is rond het centrum van de bloem ? Of komt dit gewoon door de scherptediepte ?
Ik heb hier op het werk geen optimaal scherm, vandaar m'n vraag
Dat wazige doet inderdaad afbreuk aan de foto, het is de combinatie van scherptediepte (op die plaats zijn de blaadjes niet gekreukt en bollen ze wat) en de schaduwwerking
Niet gezien bij de opname, je hebt niet eeuwig de tijd als je aan het stappen bent, snel EN goed moet ik nog leren
Comment