Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Puur groene natuur (zucht) Om zo'n stukje natuur hier in nog ergens te vinden moet ik al meerdere uren met mijn auto rondrijden. Mooie foto weerom AJ.....goed bezig.
Dank je rupsel tiss 15 min van mijn huis denk niet dat het een pretje was ik zit onder de muggesteken grt aj
Tja.....je moet er soms iets voor over hebben om op mooie plekjes te komen. Muggensteken.....kleren drogen nadat ze zijn nat geworden.....schaafwonden van het uitschuiven op rotsen of glibberige ondergrond....krassen op je gereedschap ....het zijn allemaal nadelen,maar zolang de foto's goed zijn valt het allemaal nog wel mee
Ik denk toch als je thuiskomt helemaal onder de muggebeten en je op de computer het resultaat ziet, je heel snel met een voldaan gevoel achterover zal gaan zitten en die muggen hun beten niet meer zult voelen.
Normaal ben ik niet zo voor die waterval melktoestanden maar hier levert dit juist een perfecte foto op, deels te danken aan de kleur van het water. Prachtig
Comment