Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtige plaat! Van dit soort landschappen krijg je niet genoeg. Interessante kleurschakeringen die je bij hard zonlicht waarschijnlijk niet kunt vastleggen...
Prachtige plaat! Van dit soort landschappen krijg je niet genoeg. Interessante kleurschakeringen die je bij hard zonlicht waarschijnlijk niet kunt vastleggen...
Niets aan toe te voegen
Zo objectief als mijn objectieven.....
bd 616 be MVG Jan
Het onderschrijft nog maar eens de raad die ik steeds aan iedereen geef:
Stel dat je in je hele leven maar één reis doet, ga dan naar het Zuidwesten van de USA.
Heel mooi foto waar je terecht fier op kan zijn
Foto lijkt vanaf een bepaalde hoogte genomen te zijn, waar ergens heb je deze foto genomen?
( ik bedoel vanuit een vliegtuig, of ook vanaf zo een rotsformatie, vanaf de rand van de ravijn, met een héél lang statief ??? )
Foto lijkt vanaf een bepaalde hoogte genomen te zijn, waar ergens heb je deze foto genomen?
( ik bedoel vanuit een vliegtuig, of ook vanaf zo een rostformatie, vanaf de rand van de ravijn, met een héél lang statief ??? )
Ik heb de foto genomen vanop de muur van het Monument Valley Visitor Center. Dat staat een stukje hoger dan de rest. Op de voorgrond van de foto kan je een beetje zien dat het landschap ook wat omhoog gaat naar de plaats waar ik sta.
Canon EOS 300D, Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6, Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC, Sigma 70-300mm f/4-5.6 APO Macro Super II Mijn foto's
Comment