Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ze komen met de regelmaat van een klok voorbij,de foto's uit het Vinne.
En toch zie je nooit hetzelfde,er is dan ook veel te zien en voor elk wat wils...
Groetjes,Anita Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!
Bedankt voor de reacties en het kijken!
Bouk,je hebt gelijk, het is er net tussenin,zo is het nu ook met mijn knie gesteld,van zodra ik terug op de buik geraak zal ik deze zo eens proberen te maken!
Mooie foto!
Experimenteren met het camerastandpunt geeft dikwijls een totaal andere kijk
op hetzelfde onderwerp. Het lagere camerastandpunt in deze foto geeft wat meer diepte .
Op het plekje waar je deze foto nam zal het later op de avond bij warm weer binnenkort onmogelijk zijn om rustig een paar foto's te maken.......duizenden muggen ...en ze zijn zot van bloed.
Mooie foto!
Experimenteren met het camerastandpunt geeft dikwijls een totaal andere kijk
op hetzelfde onderwerp. Het lagere camerastandpunt in deze foto geeft wat meer diepte .
Op het plekje waar je deze foto nam zal het later op de avond bij warm weer binnenkort onmogelijk zijn om rustig een paar foto's te maken.......duizenden muggen ...en ze zijn zot van bloed.
Inderdaad,Rupselkopke,dat was die avond ook al het geval...die duizenden muggen...heb het laatste stuk ook geen foto's meer kunnen maken daar ik er maar met mijn handen in het rond sloeg om van ze af te raken!Volgende keer zal het ochtend zijn denk ik,ook meer kans om eens een libelle te kunnen fotograferen.
Comment