Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel bijzonder. Ik vind 'em mooi.
Maar er mag wel wat bijgewerkt worden:
- afsnijden aan de onderkant tot aan het begin van de oever.
- witte pixels wegwerken (zouden meeuwen kunnen zijn, maar niet als dusdanig herkenbaar
- kleur misschien een beetje desatureren (klein beetje maar) om het kunstmatige eraf te halen.
- witte pixels wegwerken (zouden meeuwen kunnen zijn, maar niet als dusdanig herkenbaar
- kleur misschien een beetje desatureren (klein beetje maar) om het kunstmatige eraf te halen.
Haaaa, voor een keer niet volledig akkoord - zit hier al een tijdje op te wachten...
Afsnijden onderkant : zeer zeker, scheelt een heel stuk
Witte pixels weghalen : ook zeer zeker - storen alleen maar...
Kleur desatureren : zeer zeker NIET, ik vind dit net de sprekende kracht van dit beeld...
Knap, frappant landschap, mits enkele kleine ingrepen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik vind deze echt schitterend! Knappe kleuren, schitterende belichting en mooie details. Het effect van de wolken komen hier prachtig uit, echt een unieke foto! Knap vastgelegd!
Ik vind het een prachtfoto, vooral de wolken en kleuren geven deze foto zijn sterkte !
Zeker mooi hoe hier die industriële wolken versmelten met de natuurlijke wolken.
Comment