Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwitserland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zwitserland

    Enkele foto's van op skivakantie in Zwitserland... Goed of niet goed?

    Getrokken vanuit de inkomhal van ons appartementsblok



    Zonsondergang en vriend van me die deze ook probeerde vast te leggen


  • #2
    Re: Zwitserland

    heel jammer van de eerste opname, dat je hebt gekozen voor dit camerastandpunt, gewoon tussen die auto's gaan staan en je had een pracht opname gehad.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Zwitserland

      De reden waarom ik dit standpunt heb gekozen is om een minder klassieke foto te nemen (net als bij 2de foto). Foto's van bergen worden al zoveel getrokken maar zulke foto's niet...

      Comment


      • #4
        Re: Zwitserland

        nr. 1

        Het idee van het raam als kader te gebruiken vind ik opzich wel goed, maar volgens mij had dat kader een beetje lichter gemogen, zodat er nog wat tekening (detail) in zit. Verder vind ik het jammer van die twee auto's en die twee bloembakken.

        nr. 2 het heeft iets, maar is niet bepaald m'n smaak.

        Greetz!
        Krims@nline
        Krims@nline - A memory in the raw

        Comment


        • #5
          Re: Zwitserland

          Inderdaad, detail in het kader mocht wel maar had ik dat gedaan dan was de berg te licht geweest...

          Comment


          • #6
            Re: Zwitserland

            De tweede zegt me niets, maar de eerste vind ik heel orgineel, dat er geen tekening in de raamlijsten zit stoort me niet. Ik denk dat de foto erg druk zou worden als daar ook nog wat te zien was. De auto's vind ik een leuke toevoeging.
            Op een gave huid kun je niet scherpstellen
            Simpele albumpjes

            Comment


            • #7
              Re: Zwitserland

              Oorspronkelijk geplaatst door kleine Bekijk bericht
              De reden waarom ik dit standpunt heb gekozen is om een minder klassieke foto te nemen (net als bij 2de foto). Foto's van bergen worden al zoveel getrokken maar zulke foto's niet...
              ja maar het licht op de bergen is zo mooi, misschien toch meedere moeten nemen.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Zwitserland

                Dat klopt ook. Khad beter ook 10m verder gaan staan om te kunnen vergelijken, met kader of niet

                Comment


                • #9
                  Re: Zwitserland

                  'k heb net de kamer verduistert om optimaal van je foto's te kunnen genieten Voor mij zijn ze af zoals ze zijn ;helemaal mijn smaak en daar valt niet over te twisten zeggen ze in't frans .In je eerste zie ik het contrast tussen het pure van de natuur en de ingreep van de mens , in je tweede het zachte mooie licht en nog net genoeg detail in die mooie bergen Groetjes G.

                  PS. Zoiets lukt mij nog niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zwitserland

                    Thx Galamus!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zwitserland

                      Eerste origineel en erg mooi Tweede zegt me weinig.
                      Er lag blijkbaar wel niet veel sneeuw in de vallei. Boven hopelijk wel!?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Zwitserland

                        In de vallei en het dorpje waar wij zaten (veysonnaz) lag niets. Boven iets meer maar ook niet schitterend. Heel veel met kanonnen... De piste van in het skigebied tot in het dorp was zo goed als volledig fakesneeuw

                        Comment

                        Working...
                        X