Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kastelen van de familie de Merode in Westerlo
Collapse
X
-
Kastelen van de familie de Merode in Westerlo
Labels: Geen
-
-
Re: Kastelen van de familie de Merode in Westerlo
Foto 1 vind ik bijzonder geslaagd qua compositie.
Alleen het eigenlijke onderwerp is te donker en de lucht is net niet speciaal en mooi genoeg om dat op te vangen.
Foto 2 vind ik zeer mooi qua kleurenspel en op het juiste uur genomen (nog voor de lucht zwart wordt.
Alleen vind ik deze dan weer net dat tikkeltje overbelicht.
Je hebt trouwens last van flair in die foto...
Had je misscien nog een UV-filter opsteken ? Dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.
-
Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk berichtFoto 1 vind ik bijzonder geslaagd qua compositie.
Alleen het eigenlijke onderwerp is te donker en de lucht is net niet speciaal en mooi genoeg om dat op te vangen.
Foto 2 vind ik zeer mooi qua kleurenspel en op het juiste uur genomen (nog voor de lucht zwart wordt.
Alleen vind ik deze dan weer net dat tikkeltje overbelicht.
Je hebt trouwens last van flair in die foto...
Had je misscien nog een UV-filter opsteken ? Dan is dat waarschijnlijk de oorzaak.
Bij de eerste was ik eigenlijk een kwartiertje te laat. Ik vind het vooral spijtig dat ze het kasteel hier ook niet verlichten.
En ik heb geen UV-filter gebruikt.
Comment
-
ga voor de eerste opname, de tweede vind ik te verlicht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ik ben het niet eens met sommige opmerkingen (persoonlijk smaak hé mensen), ik vind juist de 2de een zeer mooie!
Het onderwerp staat mooi in beeld en de belichting maakt het extra mooi.
Greetz,
Peeke~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk berichtIk ben het niet eens met sommige opmerkingen (persoonlijk smaak hé mensen), ik vind juist de 2de een zeer mooie!
Het onderwerp staat mooi in beeld en de belichting maakt het extra mooi.
Greetz,
Peeke
LuckyNikon D300s met nog wat glas en attributen
Foto Lucky
Comment
-
Wij hebben toch een mooi gemeentenhuis. (2de foto)
Bij de eerste, bevindt de Nete zich nog tussen het kasteel en die vijver? Twee mooie foto's.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtWij hebben toch een mooi gemeentenhuis. (2de foto)
Bij de eerste, bevindt de Nete zich nog tussen het kasteel en die vijver? Twee mooie foto's.
Van die eerste heb ik ook eens een crop gedaan en het kasteel komt er dan beter uit maar ik ben dan wel een groot deel van mijn lucht kwijt en dan vind ik hem minder.
Comment
Comment