Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ben het niet eens met m'n voorganger, sorry.
Nummer 1 : vind ik weinig zeggend plaatje
Nummer 2 : die uitgebrande vlek is vreselijk storend
Nummer 3 : een hele mooie lucht qua kleurenspel, maar voor het overige vind ik de foto iets te donker. (al bij al nr.3 de beste)
ik ben het dan weer oneens met pete
de sfeer van de foto's is prachtig, en de uitgebrande vlek is imo eerder een toevoeging: flying away to the sun
zou alleen de kleur van je eerste en tweede gelijkstellen (en heb het gevoel dat je derde wat scheef staat)
genomen vanuit een luchtballon?
groeten, robbe
Prepare thoroughly. Go to the sacred places.
Wait. Look. Feel.
Then shoot ! (David Muench)
Ben het niet eens met m'n voorganger, sorry.
Nummer 1 : vind ik weinig zeggend plaatje
Nummer 2 : die uitgebrande vlek is vreselijk storend
Nummer 3 : een hele mooie lucht qua kleurenspel, maar voor het overige vind ik de foto iets te donker. (al bij al nr.3 de beste)
helemaal mee eens.
Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...
alledrie genomen vanop dezelfde brug met statief ^^
De zon is inderdaad fel bij nr2, ik denk dat je het gewoon goed of slecht moet vinden, ik vond het er goed bij passen omdat de ballonnen echt opgeslokt gaan worden.
Comment