Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nummer 2 spreekt me het meest aan omdat ik eergisteren bij een vergelijkbare poging geleerd heb hoe gemakkelijk het is om de subtiele tinten in tulpen om zeep te helpen Plots begrijpt een mens dan de waarschuwing dat een algemeen histogram niks zegt over het al dan niet overbelichten van 1 enkel kleurkanaal, bijvoorbeeld het rood in rode tulpen.
Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer
Nummer 2 spreekt me het meest aan omdat ik eergisteren bij een vergelijkbare poging geleerd heb hoe gemakkelijk het is om de subtiele tinten in tulpen om zeep te helpen Plots begrijpt een mens dan de waarschuwing dat een algemeen histogram niks zegt over het al dan niet overbelichten van 1 enkel kleurkanaal, bijvoorbeeld het rood in rode tulpen.
Had je foto 1 laten meedoen in de challenge van maart ( kikkerperspectief) dan had je veel punten gekregen van mij.
De tweede is ook mooi met die zachte roze kleuren, de derde mist wat scherpte.
Comment