Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Als ik het goed voor heb is dat de Demer te Zichem kort bij de 'visvijverkes'
(buitenverblijfje) ? Stel ik mij de vraag hoe jij zo ver geraakt bent langs die kant van de Demer ? Of is het toch ergens anders ?
mvg,jacky
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Als ik het goed voor heb is dat de Demer te Zichem kort bij de 'visvijverkes'
(buitenverblijfje) ? Stel ik mij de vraag hoe jij zo ver geraakt bent langs die kant van de Demer ? Of is het toch ergens anders ?
Euuuu....goh Jacky...visvijverkes.... nee, toch niet...deze zijn getrokken aan de spoorlijn te Diest.Langs de weg Zichem -Diest ( ergens halfweg ) links inslaan ( iets verder dan het waterstation )...'t is den eerste keer dat ik langs die kant van de Demer ben geraakt...als ik niet duidelijk ben doe ik nog wel een poging hoor, laat het maar weten
Euuuu....goh Jacky...visvijverkes.... nee, toch niet...deze zijn getrokken aan de spoorlijn te Diest.Langs de weg Zichem -Diest ( ergens halfweg ) links inslaan ( iets verder dan het waterstation )...'t is den eerste keer dat ik langs die kant van de Demer ben geraakt...als ik niet duidelijk ben doe ik nog wel een poging hoor, laat het maar weten
ooooo! nu weet ik waar het is,' t is niet veel verder ! bedankt om te 'gidsen'
mvg,jacky
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Het spoor loopt daar toch niet meer kort naast de Demer ?
Schoon reeks weer Gemakkelijk dat zo kunnen zien, moet ik zelf om dat tijdstip daar niet zijn
Comment