Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie serie Vicky, en als ik een voorkeur mag zeggen is het de tweede boven op de helling bij Sint Pietersvoeren op weg naar Gravenvoeren, erg mooie wandelstreek.
Ja, alweer bijzonder mooi hoor
Vreemd, bij de tweede plaat zou je in zo'n nis een Mariabeeldje verwachten. Maar ja, de meimaand is nog niet begonnen hé
bij de 1e had ik die gele bloemen weggelaten en ingezoomd op de witte bomen zodat je het hekje (omheining) beter ziet
de tweede, kon je die niet uitzoomen zodat je en soort van weerspiegeling van het leven krijgt een keuze maken ( de kruising) ==> de weg links naar het onbekende met risico's
en het stukje weg naar het kappeletje naar ...
nummer drie de weg weglaten, dan krijg je de bomen op de voorgrond wat meer datail geeft van deze .
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Mooie serie Vicky, en als ik een voorkeur mag zeggen is het de tweede boven op de helling bij Sint Pietersvoeren op weg naar Gravenvoeren, erg mooie wandelstreek.
Ik ga mee met Jan.
Trouwens weer prachtige gesatureerde kleuren en dito beeldopbouw.
[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment