Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ochtendzon
Collapse
X
-
-
Re: ochtendzon
Hou je vast.
De eerste is precies door het midden; onder zwart, boven de donkere lucht met zon. Er hangen wat draden in de lucht die er beter niet op hadden kunnen staan. Over het algemeen vind ik de foto tè donker. Probeer iets minder voorgrond te schieten, meer lucht dus, en wat visueels aantrekkelijks in dat silhouet.
De tweede is veeeeel beter; traktor in de ochtendschemering. Mooi geplaatst in de foto. Alleen dat groene in de voorgrond had er niet op gehoeven. Dat had je kunnen compenseren door iets meer lucht erop. Maar eraf snijden is ook nog mogelijk.
Die laatste is een mooie sfeerfoto. Goed gedaan.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
-
Re: ochtendzon
Beste Dietere,
Welkom op dit forum
Ik sluit mij aan bij de commentaren van Azhran. De sfeer heb je al goed proberen weer te geven, technisch kan er nog heel wat verbeterd worden.
Vermits je zelf schrijft dat je nog een beginneling bent en graag onze mening over je foto's wenst, veronderstel ik dat je ook graag wil bijleren met de commentaren. Speciaal daarvoor heeft Belgiumdigital een geschikter subforum, nl. fotodiscussie. Daar mag je commentaren verwachten die fotografen aanmoedigen om bij te leren. Je zal versteld staan hoe snel je de kwaliteit van jouw foto's zal leren verbeteren!
Succes
K@rel
Comment
Comment