Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bayerische pracht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bayerische pracht

Met het paasverlof naar het mooie Bayern getrokken in Duitsland. Laat maar weten wat je er van vindt! of !

groeten!!
    Sony DSLR-A100, DT 18-70 mm F3.5-5.6, Minolta AF 75-300 F4.5-5.6
    www.jeffnuyts.be

Re: Bayerische pracht

eerste: de beste, al vind ik het water op het melkrandje.
    tweede: heel slecht belicht.
    derde: zou ik in dieren forum zetten, als ik de groene forumregels lees van dit forumonderdeel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nummer 2 heeft het 'in zich' maar moet nog een keertje bij Herr Doctor PhotoShop op bezoek. Contrast, kleur, scherpte van de voorgrond, uitgebrande top van stenen in waterval.... redelijk zware plastische chirurgie vereist. De compo is wel tof en het kan dus nog om er met wat werk een toppertje van te maken.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

heb nog een andere 'watervalfoto' die mss achteraf gezien beter is, zal ze morgen posten als ik ergens een gaatje vind. Al bedankt voor de comments,

greetz
        www.jeffnuyts.be

Comment

Heb de 2e ineens verwisselt met een andere die naar mijn mening toch iets beter is... Je moet natuurlijk niet akkoord gaan
          www.jeffnuyts.be

Comment

@ Jeff,

Een topic is nog moeiljk te volgen als tussendoor de foto's gewisseld worden.
            Probeer je bij je eerste keuze te houden aub.

Mod. Lut

Comment

Ik vermoed dat je voor de tweede foto een lange sluitertijd hebt gebruikt om het melkachtige effect van de waterval te bekomen. Als je dit bij daglicht doet, krijg je echter het probleem dat bepaalde delen van je foto overbelicht kunnen geraken, en dat lijk ik op te merken in het bovenste gedeelte (bos). Je zou dit hier bv kunnen oplossen door een graduele grijsfilter te gebruiken.
              :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Misschien is deze tweede beter, maar wel geheel onscherp.
                Volgende keer maar met statief
                Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Jeff- Bekijk bericht
                  Heb de 2e ineens verwisselt met een andere die naar mijn mening toch iets beter is... Je moet natuurlijk niet akkoord gaan
                  Ik ben ook niet akkoord, op je vorige beeld kwamen voorgrond-midden-achtergrond beter naar voren. Er zat meer diepte in de opname.
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

2e foto is genomen met statief, maar mss dan toch ergens iets fout gelopen, want is idd niet echt scherp (ondanks hoge f-waarde). Wou idd het melkachtige effect creëren, maar zal in het vervolg dan wat later op stap moeten gaan !
                    www.jeffnuyts.be

Comment

Working...
                    X