Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Prachtige reeksen van Camping Cosmos, en ook een compliment voor uw website, ik schrok van uw leeftijd, zo jong en zo'n klassefotos.
Die derde hier vind ik super en ben even benieuwd hoe je deze nabewerkt hebt.
Is die camping nog steeds toegankelijk ?
Prachtige reeksen van Camping Cosmos, en ook een compliment voor uw website, ik schrok van uw leeftijd, zo jong en zo'n klassefotos.
Die derde hier vind ik super en ben even benieuwd hoe je deze nabewerkt hebt.
Is die camping nog steeds toegankelijk ?
Dank U! Altijd leuk om te horen!
Camping Cosmos is voorlopig nog steeds toegankelijk, maar t' schijnt dat het binnekort opgeruimd wordt. Dus haast je! (moest het zijn dat je het niet weet liggen --> ik leg het je gerust uit via PM).
Die laatste is een mooie. De kleuren passen er goed bij (technicolor uit de jaren zeventig )
De eerste is leuk, maar het speelgoed staat iets te centraal, en de achtergrond is net niet duidelijk en voldoende genoeg om te laten zien waarom het gaat... De compositie van de tweede vind ik minder.
Maar de derde is prachtig.
Comment