Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Larense heide..

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Larense heide..

Ik heb al weer een tijdje niks aan natuur & landschappen gedaan...
    Vanochtend weer eens een keertje met mn groothoek op pad geweest (uurtje of 7) naar de Larense heide... Het is daar overigens behoorlijk heuvelachtig dus dan weet je waarom de horizon soms wat scheef loopt..

Op- en aanmerkingen zijn uiteraard van harte welkom... Het is wel weer even wennen na al dat macro...

1

2

3

Groet,

Re: Larense heide..

Je zou niet zeggen dat deze foto's hier gemaakt zijn.....eerder ergens in Africa.Het lijkt erg op zo'n natuurreservaat ginder. Mooie serie!
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
      Je zou niet zeggen dat deze foto's hier gemaakt zijn.....eerder ergens in Africa.Het lijkt erg op zo'n natuurreservaat ginder. Mooie serie!
      Dat was ook mijn eerste gedacht!
      How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Voortreffelijke serie
        mvg,
        Ludo V.

Comment

bedankt voor jullie reactie's en complimenten.. ik moet er weer even inkomen in het landschapsgebeuren na al dat macro..

Blijft nog steeds lastig die belichting.. of de wolken te fel of de grond te donker... gelukkig had ik achteraf wat kunnen corrigeren...

Comment

Working...
          X