Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Timanfaya park(Lanzarote)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Timanfaya park(Lanzarote)

Even proberen het fascinerend vulkaanlandschap weer te geven.
    Hier kan je enkel met de bus meerijden en reflecties zijn er bijna altijd ,daarbij zou je best de tour 2 maal doen om te weten op welk uur je aan de"goede"kant zit.

Flickr PBase
    Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Re: Timanfaya park(Lanzarote)

Voor deze foto zat je zeker aan de goede kant, heel mooie foto die goed de sfeer daar weergeeft
    Groetjes Vicky

Comment

een prachtige locatie hé. een aantal jaren waren geleden waren we er ook, maar toen was ik nog niet gebeten door de foto-microbe. Een mooie foto die heel wat mooie herinneringen oproept wat mij betreft Ik heb daar toen ook wel wat opnames gemaakt, geen van al van dit niveau. Wat ik toen , en nu nog als moeilijkheid aanzie, is het weergeven van het dieptegevoel in deze foto's. niet echt makkelijk, en hoewel ik het op zich wel een mooie foto vind, mis ik die diepte. 't is gemakkelijker te begrijpen dan te schrijven denk ik

soit, deftig resultaat toch

Comment

we zijn er ook geweest... tis daar adembenemend!!!
        als ge daar doorrijdt, dan wordt ge wel efkes stil van al dat geweld v moeder natuur...

kheb er ook 10-talle foto's genomen, ma da was nog met mijn sony'ke (P51 cybershot...)

deze is wel fantastisch! hebt ge er ook waar de aarde rood-bruin verkleurd is door metaaldeeltjes die oxideren? die vulkaantjes zijn écht wel cool om te zien!
        VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
        Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

Comment

Ronduit supersterk beeld! Héél knap
          Birdwatching ... it's a way of life!

http://www.freewebs.com/woutersphotography/index.htm

Comment

Bedankt voor de reacties en... het geeft goesting om nog meer te fotograferen en ook om terug te gaan
            Flickr PBase
            Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Working...
            X