Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avond te Oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Avond te Oostende

De beste tijd voor een wandeling, waarbij mooie beelden zoals deze gemaakt worden

Comment

romantisch.... heel mooi..

Comment

Mooi mooi mooi
        Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

Comment

Met dank aan de moderators dat ik op de voorpagina mag staan met de tweede

Comment

Prachtige en romantische beelden!
            Mijn voorkeur gaat uit naar nr.2

Groeten,

M.
            http://markwijnants.zenfolio.com/
            Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

Comment

deze laten afdrukken om de stres van alle dag weg te laten vloeien
              Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

tss... dat is toch niet te geloven he... dat de wereld zo klein is.

weten jullie waarom die 2de foto zo goed is? omdat ik dat met mijn vriendin ben... Als ik me niet vergis stond de fotograaf in kwestie achter het muurtje van de dijk. En reed niet veel later met een donkere auto weg.

toevallig nog foto's? van mij & vriendin?

Comment

fijne sfeerfoto`s, heerlijke pasteltinten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door snarfie Bekijk bericht
                    tss... dat is toch niet te geloven he... dat de wereld zo klein is.

weten jullie waarom die 2de foto zo goed is? omdat ik dat met mijn vriendin ben... Als ik me niet vergis stond de fotograaf in kwestie achter het muurtje van de dijk. En reed niet veel later met een donkere auto weg.

toevallig nog foto's? van mij & vriendin?
                    Geen donkere auto nee, ben je zeker dat jij dat bent (zie exif vor datum).

Comment

jep 100% zeker. Had mijn inline scates aan die avond. En als ik wat speel met de curven van de foto en de boel lichter maak herken ik mezelf en m'n vriendin zeer goed.

Donkere auto kan ik me inderdaad in vergissen. heb toen 2x iemand foto's zien nemen in mijn buurt. weet alleen niet of die donkere auto bij dat bankje was of later.

Comment

jep 100% zeker. Had mijn inline scates aan die avond. En als ik wat speel met de curven van de foto en de boel lichter maak herken ik mezelf en m'n vriendin zeer goed.

Donkere auto kan ik me inderdaad in vergissen. heb toen 2x iemand foto's zien nemen in mijn buurt. weet alleen niet of die donkere auto bij dat bankje was of later.
                        Heb een andere fotograaf in uw buurt gezien...met breedhoeklens (kwam dicht).

Mijn auto stond net achter het muurtje...in ieder geval verwijder ik deze foto als je dit wenst.

Comment

Kzal ook uit mijn doppen moeten kijken met al die fotografen hier (of als ik zelf eens een onschuldige voorbijganger vastleg op de gevoelige plaat)
                          Canon 350D
                          Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
                            Heb een andere fotograaf in uw buurt gezien...met breedhoeklens (kwam dicht).

Mijn auto stond net achter het muurtje...in ieder geval verwijder ik deze foto als je dit wenst.
                            nee nee, laat maar staan. Vind het wel leuk. tis een schoon foto he

Comment

nee nee, laat maar staan. Vind het wel leuk. tis een schoon foto he
                              Bedankt. Was jaren geleden dat ik nog naar Oostende geweest ben, en dan nog direct prijs met onbewust een beroemdheid vast te leggen .

Comment

Working...
                              X