Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Prachtige en romantische beelden!
Mijn voorkeur gaat uit naar nr.2
Groeten,
M.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
tss... dat is toch niet te geloven he... dat de wereld zo klein is.
weten jullie waarom die 2de foto zo goed is? omdat ik dat met mijn vriendin ben... Als ik me niet vergis stond de fotograaf in kwestie achter het muurtje van de dijk. En reed niet veel later met een donkere auto weg.
tss... dat is toch niet te geloven he... dat de wereld zo klein is.
weten jullie waarom die 2de foto zo goed is? omdat ik dat met mijn vriendin ben... Als ik me niet vergis stond de fotograaf in kwestie achter het muurtje van de dijk. En reed niet veel later met een donkere auto weg.
toevallig nog foto's? van mij & vriendin?
Geen donkere auto nee, ben je zeker dat jij dat bent (zie exif vor datum).
jep 100% zeker. Had mijn inline scates aan die avond. En als ik wat speel met de curven van de foto en de boel lichter maak herken ik mezelf en m'n vriendin zeer goed.
Donkere auto kan ik me inderdaad in vergissen. heb toen 2x iemand foto's zien nemen in mijn buurt. weet alleen niet of die donkere auto bij dat bankje was of later.
jep 100% zeker. Had mijn inline scates aan die avond. En als ik wat speel met de curven van de foto en de boel lichter maak herken ik mezelf en m'n vriendin zeer goed.
Donkere auto kan ik me inderdaad in vergissen. heb toen 2x iemand foto's zien nemen in mijn buurt. weet alleen niet of die donkere auto bij dat bankje was of later.
Heb een andere fotograaf in uw buurt gezien...met breedhoeklens (kwam dicht).
Mijn auto stond net achter het muurtje...in ieder geval verwijder ik deze foto als je dit wenst.
Comment