Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
..heb wel de neiging om omhoog te kijken.
grt,bouk.
Ik heb hetzelfde gevoel: onbewust en automatisch gaat het oog zoeken vanwaar dat neerstortende water komt, maar de foto laat je op je honger zitten. Het bovenste gedeelte van de foto eist volgens mij nl. iets te veel aandacht. Een oplossing weet ik niet direct. Een stukje van de bovenkant weglaten lijkt mij niet echt een alternatief. Mogelijk was de compo (nog) beter, als je je camera iets meer naar beneden had gericht. Niettemin een beeld van een beeldje
Boven het beeldkader zitten een aantal lelijke constructies - dit is een serre en geen 'echte' natuur... Maar de locatie loopt natuurlijk niet weg, en ik keer vast nog eens terug op een veel rustiger moment om wat uitgebreider aan het werk te gaan
Comment