Bij mij in de boomgaard staan de pruimen nu volop in bloei
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Pruimenbloesem
Collapse
X
-
-
Re: Pruimenbloesem
tweede een mooie opname.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk berichtmooie foto's met knappe DOF Bij de eerste wel het stukje tak rechts wegwerken
Ik zou niet weten hoe dat moet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door aeolus Bekijk berichtJa,maar ik ben niet zo goed met Photoshop.
Ik zou niet weten hoe dat moet.
Kloonstempel (met relatief grote diameter)Canikon 40D - D200, D300
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichttweede een mooie opname.
grt,bouk.
IK persoonlijk vind de 1e Foto prachtig,,,enkel het takje in de hoek wegwerken en de opname is perfect.
Foto 2 daarentegen is nogal warrig."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
IK persoonlijk vind de 1e Foto prachtig,,,enkel het takje in de hoek wegwerken en de opname is perfect.
Foto 2 daarentegen is nogal warrig.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Mijn pruimenbomen staan nog zo goed als kaal, staan die van jou tegen een muur ofzo?
grtsjs,
Mick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mdw Bekijk berichtMijn pruimenbomen staan nog zo goed als kaal, staan die van jou tegen een muur ofzo?
grtsjs,
Mick
Gewoon een goed klimaat hier denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtKloonstempel (met relatief grote diameter)
Het is gelukt.
Comment
-
Dadelijk een heel verschil. Mooi plaatje zo
groetjes
K@rel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door aeolus Bekijk berichtNee hoor die staan gewoon in een boomgaard.
Gewoon een goed klimaat hier denk ik
Comment
Comment