Vorige week werd er in de Krant van West-Vlaanderen een dossier gepubliceerd over mensen die 's morgens in alle vroegte aan het werk zijn. Een 15-tal mensen kwamen aan bod Ik mocht er ook twee doen in de buurt van Brugge. De eerste was een hotelmedewerkster in het hartje van de stad (ben die rond 6u gaan opzoeken) en de tweede een havenarbeider uit Zeebrugge... Na het de foto en het interview met diene mens reed ik daar van de parking en kwam de zon net op. In de auto was het snel nadenken waar ik het beste een paar foto's kon schieten... Uiteindelijk aan de "stinker en de blinker" gedacht (Het Leopoldskanaal en het kanaal van schipdonk).
Uiteindelijk terug naar huis... en begon ik na te denken dat er een foto in aanmerking zou komen als 'themabeeld' bij "Wakker West-Vlaanderen. Ik heb een drietal foto's doorgestuurd naar de hoofdredactie... het resultaat: zie hieronder
Uiteindelijk terug naar huis... en begon ik na te denken dat er een foto in aanmerking zou komen als 'themabeeld' bij "Wakker West-Vlaanderen. Ik heb een drietal foto's doorgestuurd naar de hoofdredactie... het resultaat: zie hieronder
Comment