Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peyto Lake - Banff NP - Canada

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Peyto Lake - Banff NP - Canada

Peyto Lake - Banff NP - Canada

Wat vinden jullie ervan? of

Mijn eerste gedacht was dat hij te donker was onderaan, maar dan heb ik hem wat lichter gemaakt maar dat was niet zo mooi (dieptezicht was weg).

Dus ik heb hem gewoon zo gelaten. komt zo uit mijn toestel.

en ja het water is echt zo blauw.
    Canon EOS 5D met 3KG glas
    https://reisforum.net

Re: Peyto Lake - Banff NP - Canada

heel leuke plaat!
    pbase

Comment

De plaat is mooi, een mooie compo, maar ik zie iets vreemds, het is alsof de bergen en het meer er op gplakt zijn, ik denk dat er teveel scherpte is.

het is overigens een prachtige omgeving daar om te fotograferen, en dat weet ik niet van mijzelf, maar van mijn zoon.

Comment

Daar heb ik ook nog gestaan op dat punt, ik zie dat je er niet alleen stond ook . Ik vind hem zeer geslaagd.
        Is dit met een 10 mm genomen? Dat was wel wat mij toen in die tijd ontbrak met mijn 35 mm 'groot'hoek.
        Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

prachtige locatie!
          onderaan mag er gerust een klein stukje af
          verder tiptop!

Comment

Hallo Fred,

Hoe heb ik deze foto gemist? Als een Canadian Rockies fan vindt ik deze echt prachtig. Je hebt het hele meer in je foto kunnen vastleggen met een mooie belichting en ik vind het onderste gedeelte helemaal niet storend. En dat deze kleuren echt zo blauw zijn, weet ik maar al te goed.

Schitterend gedaan!

Groetjes uit Canada,
            Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
              Hallo Fred,

Hoe heb ik deze foto gemist? Als een Canadian Rockies fan vindt ik deze echt prachtig. Je hebt het hele meer in je foto kunnen vastleggen met een mooie belichting en ik vind het onderste gedeelte helemaal niet storend. En dat deze kleuren echt zo blauw zijn, weet ik maar al te goed.

Schitterend gedaan!

Groetjes uit Canada,
              Ann

Dank je wel An

Het moet geweldig zijn om in Canada te wonen, heb daar vorig jaar 3 weken rondgelopen.
              De Canadian Rockies zijn geweldig!
              Ik zou zeker nog ééns terugwillen, maar enkel het westen dan.
              De steden die we in het Oosten gezien hebben vond ik wel minder dan de natuur in het Westen.

Deze foto hangt nu hier aan de muur 50x75 cm
              Canon EOS 5D met 3KG glas
              https://reisforum.net

Comment

Hee Fred,

Dat is geweldig...die foto moet daar schitterend tegen jullie muur hangen!
                Ik woon ondertussen 7 jaar in Canada en zou hier niet meer weg willen. De Canadese Rockies zijn nu wel niet echt bij de deur, maar wel gemakkelijker bereikbaar dan vanuit Belgie.

Wij wonen in Vancouver en het is toch een hele dag rijden om tot in de Canadese Rockies te geraken, maar we proberen minstens 1 keer per jaar te gaan. Voor de rest is hier in de buurt ook heel veel schoon en veel natuur te bezoeken. Ik kom soms nog plekken tegen waar ik nog nooit ben geweest in de omgeving hier.

Ik heb het al eerder gehoord dat het westen mooier is dan het oosten, maar ik heb er zelf geen benul van want ik ben nog nooit in het oosten geweest. Komt misschien ooit nog wel eens!

Een Vrolijke Pasen en blijf vooral van die mooie foto's plaatsen!
                Groetjes,
                Ann

Comment

Working...
                X