Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hazenland
Collapse
X
-
-
Re: Hazenland
Elsan, volgens mij lig jij veel meer op je buik dan dat je rechtstaat Gelukkig zag het er droog en warm uit 't Moet niet simpel zijn geduldig te liggen wachten totdat je deze angsthazen ziet opduiken.
Op 600 mm getrokken zie ik . . . da's niet mis . . . prime, prime met converter?There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtElsan, volgens mij lig jij veel meer op je buik dan dat je rechtstaat Gelukkig zag het er droog en warm uit 't Moet niet simpel zijn geduldig te liggen wachten totdat je deze angsthazen ziet opduiken.
Op 600 mm getrokken zie ik . . . da's niet mis . . . prime, prime met converter?
Ik weet dat ze daar wonen en ik ga ze af en toe eens bezoeken, ik kan ze daar wel niet benaderen omdat ik dan over een open wei moet en dat lukt niet bij die mannen.
Met de Sigma 300mm 2.8 en Sigma 2.0 EX converter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk berichtNiet liggen wachten.
Ik weet dat ze daar wonen en ik ga ze af en toe eens bezoeken, ik kan ze daar wel niet benaderen omdat ik dan over een open wei moet en dat lukt niet bij die mannen.
Met de Sigma 300mm 2.8 en Sigma 2.0 EX converter.
600 mm, hoever sta of lig je er vanaf ? Is er gecropt ?
Comment
-
Bedankt voor de snelle infoThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtWeeral knap ik weet waar ik volgende herfst moet zijn voor een hazenrugske
600 mm, hoever sta of lig je er vanaf ? Is er gecropt ?
Wat betreft die hazenrug, de laatste jaren schiet ik alleen nog plaatjes
Comment
-
-
als je er dikwijls komt,worden ze je mischien wel gewoon en mag je mischien nog dichter ?
heb vandaag de 200-400 toegekregen en heb er familie van kunnen op vast leggen ,mijn eerste en dat was op een 60 tal meter schat ik ,en die van u ??
groet des
Comment
-
heel leuke opname, gisteren(avond) nog even de polder in geweest, het barst er hier van, maar leuk hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooie foto. De kleuren springen van mijn schermmeer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Neem je ook deze nog altijd uit de hand ?
Tja het lijkt allemaal simpel, maar ik zou er alvast niks van bakken...
Chapeau
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk berichtNeem je ook deze nog altijd uit de hand ?
Tja het lijkt allemaal simpel, maar ik zou er alvast niks van bakken...
Chapeau
Comment
Comment