Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hazenland

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hazenland

Hazenkoppel in hun geliefkoosd terrein, een wei aan de bosrand, tegen avond bij een afnemende zon. Dan zijn ze in hun sas .

fotosite

Re: Hazenland

Elsan, volgens mij lig jij veel meer op je buik dan dat je rechtstaat Gelukkig zag het er droog en warm uit 't Moet niet simpel zijn geduldig te liggen wachten totdat je deze angsthazen ziet opduiken.
    Op 600 mm getrokken zie ik . . . da's niet mis . . . prime, prime met converter?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Elsan, volgens mij lig jij veel meer op je buik dan dat je rechtstaat Gelukkig zag het er droog en warm uit 't Moet niet simpel zijn geduldig te liggen wachten totdat je deze angsthazen ziet opduiken.
      Op 600 mm getrokken zie ik . . . da's niet mis . . . prime, prime met converter?
      Niet liggen wachten.
      Ik weet dat ze daar wonen en ik ga ze af en toe eens bezoeken, ik kan ze daar wel niet benaderen omdat ik dan over een open wei moet en dat lukt niet bij die mannen.
      Met de Sigma 300mm 2.8 en Sigma 2.0 EX converter.
      fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
        Niet liggen wachten.
        Ik weet dat ze daar wonen en ik ga ze af en toe eens bezoeken, ik kan ze daar wel niet benaderen omdat ik dan over een open wei moet en dat lukt niet bij die mannen.
        Met de Sigma 300mm 2.8 en Sigma 2.0 EX converter.
        Weeral knap ik weet waar ik volgende herfst moet zijn voor een hazenrugske

600 mm, hoever sta of lig je er vanaf ? Is er gecropt ?

Comment

Bedankt voor de snelle info
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
            Weeral knap ik weet waar ik volgende herfst moet zijn voor een hazenrugske

600 mm, hoever sta of lig je er vanaf ? Is er gecropt ?
            Deze is een stuk bijgecropt ja, ik was er zo'n veertig meter af.
            Wat betreft die hazenrug, de laatste jaren schiet ik alleen nog plaatjes
            fotosite

Comment

als je er dikwijls komt,worden ze je mischien wel gewoon en mag je mischien nog dichter ?

heb vandaag de 200-400 toegekregen en heb er familie van kunnen op vast leggen ,mijn eerste en dat was op een 60 tal meter schat ik ,en die van u ??

groet des

Comment

heel leuke opname, gisteren(avond) nog even de polder in geweest, het barst er hier van, maar leuk hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

een mooie!

Comment

Mooie foto. De kleuren springen van mijn scherm
                    meer over mijn fotografie is te vinden op
                    http://www.nandoonline.com

Comment

Neem je ook deze nog altijd uit de hand ?
                      Tja het lijkt allemaal simpel, maar ik zou er alvast niks van bakken...
                      Chapeau
                      https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dynax7d Bekijk bericht
                        Neem je ook deze nog altijd uit de hand ?
                        Tja het lijkt allemaal simpel, maar ik zou er alvast niks van bakken...
                        Chapeau
                        Yep, uit de hand genomen, statief is veel te lastig om in bos mee rond te lopen en 't duurt te lang tegen dat dat allemaal juist staat
                        fotosite

Comment

Working...
                        X