Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omgeving Evrehailles

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• omgeving Evrehailles

Onooglijk maar zeer mooi dorpje, hier een paar foto's. Ik weet dat dit "showcase" is maar zoals altijd zijn alle kritieken welkom.

Dit weet ik al: de lucht blijft ietwat grijzig, maar dat is omdat ik de torens van de abijden (vlnr Madredet en Maredsous) aan de horizon toch wil blijven zien. Als ik de lucht laat uitbranden dan zie je ze niet meer, maak ik de lucht blauwer dmv witbalans dan worden de andere kleuren onnatuurlijk. En ik werk niet met photoshop... (geen princieps- maar een tijdskwestie)

Hier krijg ik gegarandeerd een "uitbrander" voor, maar is hij echt zo slecht? Zicht op de Maas vanaf de ruïnes van Poilvache.

Ben de naam van het dorpje kwijt (iets met vier letters)... zw/w-omzetting is hier vooral gedaan omdat er tegen de gevel van dat huis een paar zeer storende felgekleurde plastic spullen lagen.

ik kijk ernaar uit om weer bij te leren.

Re: omgeving Evrehailles

mooie reeks maar niet zit lekker van compo.
    de eerste: wat van de lucht af.
    de tweede: wat van de onderkant af en de lucht te licht.
    de derde: wel de beste voor mij, maar kan ook wat van de onderkant af.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De 3de vind ik de mooiste, heel sfeervol dat steegje naar beneden
      BD0723BE

Comment

dank bouk, dat ik daar zelf niet opgekomen ben om die grijze lucht gewoon wat af te knippen bij de eerste...
        op nummer drie wou ik dat zandwegje laten zien dat overgaat in een kasseiwegje van een halve meter breed...

nogmaals dank

Comment

Working...
        X