Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb ze er thans opgezet met imageshack... :s Maar miss de verkeerde link genomen...kheb de onderste genomen. Welke moet ik dan ook weer kiezen bij ImageShack???? Is ook al zolang geleden dat ik nog eens iets gepost heb.
je zorgt dat je een thumbnail hebt van 800 à 900 pixels breed (of hoog), je uploadt die naar imageshack en je zorgt ervoor dat "resize for websites" nièt aanstaat.
eerste is (bijna) een postkaartje, tweede vind ik een lelijk onderwerp en hij staat ietwat scheef (al stoort dat ietsjes minder), de derde vind ik wel storend scheef en er staat naar mijn "goesting" wat te veel strand op, al begrijp ik wel dat je die boom erbij wou hebben. Een paar stappen verzetten en nog eens proberen is de boodschap.
Als ik van jou was, zou ik zo snel mogelijk nog eens gaan
Bedankt voor jou reactie... idd, wie weet gaan we dit jaar terug...we zien wel. IVM die laatste, kweet niet echt goed hoe ik deze kan rechtzetten, omdat je er nergens echt een rechte lijn op ziet om die te volgen zodat ik kan corrigeren... Miss dat je een tip hebt? Verder kwa kleuren, zijn die goed zo denk je? Thx....
IVM die laatste, kweet niet echt goed hoe ik deze kan rechtzetten, omdat je er nergens echt een rechte lijn op ziet om die te volgen zodat ik kan corrigeren... Miss dat je een tip hebt? Verder kwa kleuren, zijn die goed zo denk je? Thx....
Ik zou proberen om het water waterpas te krijgen. Ook een goed uitgangspunt: een boom kan scheefgroeien, maar een hotel staat meestal vrij waterpas (zelfs in Spanje), als je 't natuurlijk niet scheef fotografeert (ik bedoel ivm perspectiefvervorming).
Op kleuren e.d. geen opmerkingen maar zo 'n krak ben ikzelf ook niet hoor
Ik vind eigenlijk de tweede de mooiste. De compo is daar beter vind ik als in de eerste en mooiere kleuren. Had je in de eerste meer symmetrie gehad was hij beter geweest.
En om die laatste recht te zetten en je heb nergens een rechte lijn, draai de foto in kleine stapjes tot je vindt dat hij goed staat.
Comment