Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stormtij op de Schelde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Stormtij op de Schelde

Regen, sneeuw, hagel en een springtij op de Schelde. Mijn weer dus
    Nagenoeg alleen op de dijk en dan kijken naar die stroom die alsmaar breder wordt
    Ogenschijnlijk kalm, spiegelglad oppervlak, maar je hoort de kracht van het wassende water.
    De normale droge schorren lopen onder en de konijnen en fazanten en al de rest zoekt een goed onderkomen.
    Ijskoud dat wel en nat, stropersweer zeggen ze bij ons
    Een impressie :

fotosite

Re: Stormtij op de Schelde

Knappe reeks met voorkeur voor nr. 3

Mvg
    Raymond

Comment

Je verhaal komt niet overeen met hetgeen ik zie op de foto's. Goed, een bewolkte lucht dat wel maar verder zie ik de dreiging niet zo.
      Ik ben er klaar mee.

Comment

Zeer boeiende uitleg, duidelijk iemand die de Schelde en zijn gevaren kent..en het wild ? ( fazanten, konijen ea ) kennen deze de gevaren ook of vallen er slachtoffers door niet tijdig weg geraken...On-topic..nr 3 voor mij, een beetje kleur in het donker

Comment

Zeker nr 3 voor mij hier
          Dat schip of wat het ook is werkt duidelijk als een magneet voor de wolken erboven
          BD0723BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
            Zeer boeiende uitleg, duidelijk iemand die de Schelde en zijn gevaren kent..en het wild ? ( fazanten, konijen ea ) kennen deze de gevaren ook of vallen er slachtoffers door niet tijdig weg geraken...On-topic..nr 3 voor mij, een beetje kleur in het donker
            Die kennen dat maar al te goed. Eerst gaan ze uit de schorren de dijk over naar hun normale woonplaatsen. Bij springtij worden echter de polder ondergezet en dan nemen ze de wijk tot achter de binnendijken. Je ziet dan wel wat passeren over de dijken.
            fotosite

Comment

voor mij ook de derde
              mvg,jacky
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                Je verhaal komt niet overeen met hetgeen ik zie op de foto's. Goed, een bewolkte lucht dat wel maar verder zie ik de dreiging niet zo.
                Denk je dat de verlichtingspalen in België altijd in het water staan ?
                (foto drie)
                fotosite

Comment

Moet indrukwekkend om zien zijn.
                  mvg,
                  Ludo V.

Comment

de eerste: iets te veel voorgrond en wat scheef dacht ik.
                    de tweede: voor mij de minst dreigende maar wel de mooiste.
                    de derde: zeer dreigend en er had van mij nog meer water op de voorgrond gemogen.
                    kortom: toch een mooie reeks.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Nummer 3 !

Hoe fotografeer je als het regent, hagelt of sneeuwt ? Bescherm je je materiaal?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                        de derde: zeer dreigend en er had van mij nog meer water op de voorgrond gemogen.
                        grt,bouk.
                        Dan stond ik in het water Bouk

Oorspronkelijk geplaatst door dgdirk Bekijk bericht
                        Nummer 3 !

Hoe fotografeer je als het regent, hagelt of sneeuwt ? Bescherm je je materiaal?
                        Ik probeer het natuurlijk te vermijden. Deze bv. zijn genomen net voor de bui losbarstte.
                        In het veld gebruik ik een raincover, de C80 all in one rain cover
                        Wildlife Watching Supplies. Kit to get you closer to the wildlife, Camouflage, Hides, Camera weather protection, Camera Camouflage, Camera Bean bags, Camera Rain Covers, Clothing and outdoor photography gear for your nature and outdoor photography. Camera Trap Accessories, Trail Camera Accessories and ground spikes.
                        fotosite

Comment

Working...
                        X