Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

monumentaal....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• monumentaal....

Deze ben ik tegengekomen in de achterhoek op een zandverstuiving.

Camera Model: NIKON CORPORATION
    Lens Focal Length: 70,00 mm ()
    Shutter Speed: 1/30 sec
    F-Number: F8,0
    ISO: 200
    Compensation: EV 0/6

Is het wat?

Groetjes

Ed
    ---------------- Ik doe niet meer mee

Re: monumentaal....

.............aangezien er tot nu nog niemand enige reactie heeft gegeven, zal ik dus maar ( voorzichtig ) beginnen zeker ..................

Nee Ed, ik zie niet echt veel in jou foto. Natuurlijk zijn de wortels van de boom en de wijze waarop ze gegroeid zijn wel interessant, maar de foto moet natuurlijk ook interessant zijn. Ik merk ( op mijn met Adobe gecallibreerd scherm ) enerzijds een magenta zweem, anderzijds ( dan meer in de achtergrond van de foto ) een blauwe zweem. Eigenaardig. Het onderwerp kon ook beter in beeld gebracht worden. Ik heb hierbij een copy van je foto geplakt, waarin je zult zien dat ik de kleuren iets heb aangepast én de uitsnede iets heb veranderd. Volgens mij is dit al iets beter, maar zoals gezegd, de foto blijft gewoontjes. Jammer !
    Laat je door mijn kritiek zeker niet ontgoochelen. Al doende leert men. Ik moet ook nog een heleboel leren, als ik sommige foto's op dit forum bekijk .

Mvg.,

Lucbil
    We make a living by what we get, but we make a life by what we give.
    NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )

Comment

Hoi Lucbil,

ik raak niet ondersteboven van kritiek hoor, zolang ze me maar helpen..... en je bent tenminste iemand die wil reageren!
      Jouw kritiek is leerzaam, niet kraken om het kraken!
      Persoonlijk vind ik jouw versie inderdaad veel beter dan de mijne!
      Ik ga eens proberen of ik het ook zo kan krijgen.

Bedankt!

Ed
      ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

tweede inderdaad een beter versie, maar zou dan ook dat stukje witte lucht weg laten en echt gaan voor het wortelstelsel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

de tweede is idd al een stuk beter enne...ik heb hier al slechtere foto's gezien hoor! blijven oefenen!
          mvg,jacky
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            tweede inderdaad een beter versie, maar zou dan ook dat stukje witte lucht weg laten en echt gaan voor het wortelstelsel.
            grt,bouk.
            Heb er ook aan gedacht hoor Bouk ! Wou echter niet te ver weggaan van het oorspronkelijk beeld. Mijn bedoeling was even te tonen hoe het al beter kan.

Mvg.,

Lucbil
            We make a living by what we get, but we make a life by what we give.
            NIKON D80 / AF-S Nikkor 18-200mm 1:3.5-5.6 G ED (VR )

Comment

Van zulke foto's hou ik ook ,verder durf ik me niet uitspreken alhoewel ik me ook aansluit met Bouk zijn mening.

Comment

Working...
              X