Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooie, sfeervolle foto En bij ons in de geburen geweest
Ik denk het Vicky, er zijn inderdaad mooie natuurplaatjes te maken in Herentals en omgeving
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
's Morgens heb je best wel mooi licht om foto's te trekken maar je moet er alleen zo vroeg voor opstaan. :green:
Bij de volgende twee weet ik het eigenlijk niet zo goed. Met de zon erop of met de zon verstopt.
's Morgens heb je best wel mooi licht om foto's te trekken maar je moet er alleen zo vroeg voor opstaan. :green:
Bij de volgende twee weet ik het eigenlijk niet zo goed. Met de zon erop of met de zon verstopt.
Ja, je hebt gelijk, deze foto's zijn genomen zo'n 500 m achter mijnen hof. Mijn foto van de bomen in de mist heeft zelfs een jaar op mijn kalender gestaan.
Maar zo'n mooie foto van de molen van Noorderwijk heb ik nog niet genomen en 'k had hem niet herkend toen ik in jou topic een reply gaf
Comment