Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten

Hallo Allemaal,

Dit is een reeks van ochtend foto's genomen aan Moraine Lake, een meer wat dichtbij Lake Louise ligt in Banff National Park. Deze waren genomen eind september 2006 tijdens een korte trip naar de Canadese Rockies.

De weersomstandigheden waren zeker niet ideaal, maar ik heb er toch wat leuke foto's kunnen nemen. Eens iets anders dan altijd die heldere zonnige kleuren.

Ik heb enkel een beetje contrast aangebracht, de kader met mijn naam toegevoegd en de foto verkleind. Voor de rest zijn er geen veranderinger aangebracht aan deze foto's.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes uit een zonnig Vancouver,
    Ann

Foto 1:

Focal Length: 10mm - Exposure Time: 1/60 sec. - F-Number: f/6.2 - ISO Speed: ISO-200

Foto 2:

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/150 sec. - F-Number: f/5.6 - ISO Speed: ISO-200

Foto 3:

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/125 sec. - F-Number: f/4.5 - ISO Speed: ISO-200

Re: Minder goed weer in de Canadese Rockies...maar toch degelijke resultaten

Beelden om bij weg te dromen....

Prijs je gelukkig om dit "bij de deur" te hebben....

Vriendelijke groeten vanuit smoggy Antwerp!...

Comment

Daar heb je geen spiegels nodig zo te zien!

Mooie foto's
      Canon 350D
      Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

Opnieuw een hele mooie reeks, Ann! Eerste is mijn favo!

Grtz,Fabienne
        Een huis bouwt men met mensenhanden, een thuis met mensenharten.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

Comment

Weer een mooie reeks, maar we zijn niet anders gewoon van Ann.
          En minder goed weer, zegt ze dan Kan niet kiezen.
          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Comment

Uitstekende reeks
            Voor je eerste geef ik een meer.
            mvg,
            Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
              Beelden om bij weg te dromen....

Prijs je gelukkig om dit "bij de deur" te hebben....

Vriendelijke groeten vanuit smoggy Antwerp!...
              Van mij hetzelfde
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Weer een prachtige reeks van een wondermooie natuur Vooral de eerste is super met de bootjes op de voorgrond
                Groetjes Vicky

Comment

Gewoonweg schitterend. Ik raak niet uitgekeken op jouw foto's.
                  http://www.myricreaties.be

Comment

geweldige foto's

Minder goed weer? Prachtig voor foto's zeg maar

Grtz
                    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                      Hallo Allemaal,

Dit is een reeks van ochtend foto's genomen aan Moraine Lake, een meer wat dichtbij Lake Louise ligt in Banff National Park. Deze waren genomen eind september 2006 tijdens een korte trip naar de Canadese Rockies.

De weersomstandigheden waren zeker niet ideaal, maar ik heb er toch wat leuke foto's kunnen nemen. Eens iets anders dan altijd die heldere zonnige kleuren.

Ik heb enkel een beetje contrast aangebracht, de kader met mijn naam toegevoegd en de foto verkleind. Voor de rest zijn er geen veranderinger aangebracht aan deze foto's.

Wat vinden jullie ervan?

Groetjes uit een zonnig Vancouver,
                      Ann

Foto 1:

Focal Length: 10mm - Exposure Time: 1/60 sec. - F-Number: f/6.2 - ISO Speed: ISO-200

Foto 2:

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/150 sec. - F-Number: f/5.6 - ISO Speed: ISO-200

Foto 3:

Focal Length: 6mm - Exposure Time: 1/125 sec. - F-Number: f/4.5 - ISO Speed: ISO-200
                      zeg eens eerlijk:
                      wil je het echt weten? sure?
                      Waaaaaaaauuuuuuw!
                      Nikon D300, Nikon 12-24mm - 18-200VR - Nikon f 2,8/80-200mm - Sigma 70mm macro - Sigma 50-500mm - tamron 1,4 pro converter en verder veel MF Nikon glas, 4 Gitzo's, Tassen en een complete Haselblad en Leica set die met pensioen zijn

Comment

In één woord: prachtig
                        nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

Comment

Sebiet ga ik nog spijt hebben da 'k toch ni de H5 gekozen heb - hoewel mijn standpunt is dat je met élke camera knappe foto's kan maken.
                          Echt zeker die eerste is heel mooi! Ik wil ook naar Canada!
                          Canon PowerShot S3 IS

Comment

opnieuw een prachtige reeks! echte toppers!
                            pbase

Comment

Goed weer - slecht weer, hier kan je(jij) gewoon geen slechte foto´s van maken.
                              Weeral heb je 3 meesterwerkjes neergezet hier. Prachtig
                              Mijn voorkeur gaat uit naar de 1ste, ik vind die weerspiegeling van die twee 'zandbergen?' links echt een mooie symmetrie vormen, de fel gekleurde boten rechts geven het overwegend groen en blauwe dan weer een extra kleurdimmensie
                              Last edited by Geert_B; 15 maart 2007, 20:22. Reden: typfout ergens
                              BD0723BE

Comment

Working...
                              X