Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een oude bekende...
Collapse
X
-
-
Re: Een oude bekende...
en dat ie net mooi in het zonnetje zit, goed hoor.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Deze staat er in ieder geval scherp op !
Even 'off topic' : ik dacht dat eekhoorns een winterslaap deden, maar heb er deze winter bijna dagelijks eentje vlak bij ons huis gezien. Weinig schuw. Wij hebben hem 'Kareltje' gedoopt...
...of kwam dat doordat er geen winter geweest is ?
Mvg, Quattra
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattra Bekijk berichtDeze staat er in ieder geval scherp op !
Even 'off topic' : ik dacht dat eekhoorns een winterslaap deden, maar heb er deze winter bijna dagelijks eentje vlak bij ons huis gezien. Weinig schuw. Wij hebben hem 'Kareltje' gedoopt...
...of kwam dat doordat er geen winter geweest is ?
Mvg, Quattra
Comment
-
Knappe foto, Elsan, maar begrijp niet goed waarom je die onder Natuur&Landschappen geplaatst hebt en niet onder dieren.
groetjes
Marc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk berichtKnappe foto, Elsan, maar begrijp niet goed waarom je die onder Natuur&Landschappen geplaatst hebt en niet onder dieren.
groetjes
Marc
Comment
-
-
Nu heb ik al dikwijls 'op de loer' gelegen voor zo een foto, zonder succes, Jij gaat gewoontjes een oude bekend opzoeken -zucht- wat een foto's weer!
mvg, jacky'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk berichtNu heb ik al dikwijls 'op de loer' gelegen
Doet me denken aan 1 van de conferences van Geert Hoste:
"Op de loer liggen" en "bij de lurven vatten"
On-topic:
Die eekhoorn is toch niet opgezet hé???!!! En wij dan maar denken dat het een levende eekhoorn is!
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar blijkbaar een eekhoorn die graag poseert lijkt mij!!!
Mister CanonMijn foto's maak ik met een Canon eos 400D body en de standaardlens 18-55 mm en de Speedlite 430 EX II
Comment
Comment