Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurtoren Nieuwpoort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vuurtoren Nieuwpoort

    Hallo iedereen!

    Ik ben hier pas nieuw en ben pas begonnen met digitale fotografie. Via deze weg zou ik nog een hele boel willen bijleren. Ik post hier alvast een foto die ik begin Januari getrokken heb van de vuurtoren te Nieuwpoort. Het was men eerste foto met mijn 30-700 lens. Ik vond hem toch niet zo heel slecht!


  • #2
    Re: Vuurtoren Nieuwpoort

    De compositie met de toren pal in het midden niet zo denderend.
    De toren had van mij iets scherper en rechter in beeld gemogen.
    Een hele lelijke sensorstofplek rechts boven.

    Sorry, dat het wat negatief overkomt. Gewoon doorgaan!
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

    Comment


    • #3
      Re: Vuurtoren Nieuwpoort

      Idd die plek op men lens! En ja, blijkbaar moogt ge een onderwerp niet centraal zetten in je foto. Zal ik volgende keer zeker mee rekening houden.
      Maakt niet uit of het negatief is ze! Zo leer ik wat bij

      Comment


      • #4
        Re: Vuurtoren Nieuwpoort

        Oorspronkelijk geplaatst door Gregske Bekijk bericht
        Idd die plek op men lens! En ja, blijkbaar moogt ge een onderwerp niet centraal zetten in je foto. Zal ik volgende keer zeker mee rekening houden.
        Maakt niet uit of het negatief is ze! Zo leer ik wat bij
        Mooi stukje strand is het daar. De vuurtoren staat echter recht . Misschien kun je ook wat meer voorgrond meenemen op de foto? Ik herinner me dat ik daar zelf ooit een foto gemaakt heb met een plas op de voorgrond, en de vuurtoren in de achtergrond (portret).
        Canon 350D
        Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: Vuurtoren Nieuwpoort

          Ben ook nog maar pas bezig hoor maar toch even dit vanuit een andere hoek had je dat huis en storende lichtpaal niet mee gehad ,was mijns inziens beter geweest ;ik vind de kleuren wel heel mooi!

          Comment


          • #6
            Re: Vuurtoren Nieuwpoort

            Heb eventjes de vuurtoren recht gezet, een beetje gecropt en er een kadertje rond gezet

            Last edited by Sprobach; 2 maart 2007, 18:50.
            Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

            Comment


            • #7
              Re: Vuurtoren Nieuwpoort

              Wat betreft compositie al een stuk beter. (Wat is vooruitgang toch simpel )
              Op een gave huid kun je niet scherpstellen
              Simpele albumpjes

              Comment


              • #8
                Re: Vuurtoren Nieuwpoort

                Of andersom

                Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

                Comment


                • #9
                  Re: Vuurtoren Nieuwpoort

                  Ja inderdaad, de foto ziet er zo veel beter uit. Volgende keer als ik in Nieuwpoort kom zal ik de vuurtoren eens op een andere manier fotograferen. Bedankt voor al de tips!

                  Comment

                  Working...
                  X