Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De prachtige Oregon Coast, USA

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De prachtige Oregon Coast, USA

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
    is dat in de omgeving van iets met 'Olympic'
    ook zo'n grillige rotsformaties

maar 'k weet ni meer of da voor de kust van Washington of Oregon is

er is daar nog zo veel te zien in den USA
    ge kunt elk jaar ergens anders naartoe
    Hallo,

Ik denk dat jij het hebt over Olympic National Park...dat ligt in Washington State.

We zijn zeker van plan om ons nog wat verder te verdiepen om dingen te bezoeken in de USA. Eerst een tripje Belgie volgend jaar!

Groetjes,
    Ann

Comment

Hey Ann,
      Ik begin stilletjes aan naar je plaatjes uit te zien... Ze zijn prachtig...Wat ik mij afvraag... Zou jij nog kunnen wennen in België nu je in zo'n adembenemende streek woont ?
      Groetjes
      Katten zijn altijd fotogeniek.
      Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
      -Gladys Taber-

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bormie Bekijk bericht
        Hey Ann,
        Ik begin stilletjes aan naar je plaatjes uit te zien... Ze zijn prachtig...Wat ik mij afvraag... Zou jij nog kunnen wennen in België nu je in zo'n adembenemende streek woont ?
        Groetjes
        Goede vraag? Als ik de keuze had, dan blijf ik in Canada. De natuur is hier zeker heel wat anders, moeilijk te vergelijken met Belgie omdat dit land zo ontzettend groot is. Belgie heeft ook wel zijn charmes en als ik hier foto's zie van het platteland, de Ardennen of de kust dan heeft ons Belgen landje toch ook heel wat te bieden. Voor mij is het meer de levenstijl die mij hier enorm aanstaat. Er wonen hier zovele verschillende nationaliteiten bij mekaar en daar zijn geen problemen mee, iedereen is heel verdraagzaam. Er zijn hier veel meer keuzes in alles, de meeste dingen zijn redelijk goed geprijst en het stadsleven staat me ook wel erg aan (en ik kom van een klein dorpje in Limburg).

Dan is er nog het feit dat je binnen een half uur van een vrij grote en drukke stad in de ongerepte natuur kan zijn. En dat vind ik het geweldigste. Dus, ik vrees niet dat ik ooit nog naar Belgie kom om te wonen. Maar ik ben nog steeds Belg in hart en nieren!

Groetjes en bedankt voor langs te komen!
        Ann

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
          Goede vraag? Als ik de keuze had, dan blijf ik in Canada. De natuur is hier zeker heel wat anders, moeilijk te vergelijken met Belgie omdat dit land zo ontzettend groot is. Belgie heeft ook wel zijn charmes en als ik hier foto's zie van het platteland, de Ardennen of de kust dan heeft ons Belgen landje toch ook heel wat te bieden. Voor mij is het meer de levenstijl die mij hier enorm aanstaat. Er wonen hier zovele verschillende nationaliteiten bij mekaar en daar zijn geen problemen mee, iedereen is heel verdraagzaam. Er zijn hier veel meer keuzes in alles, de meeste dingen zijn redelijk goed geprijst en het stadsleven staat me ook wel erg aan (en ik kom van een klein dorpje in Limburg).

Dan is er nog het feit dat je binnen een half uur van een vrij grote en drukke stad in de ongerepte natuur kan zijn. En dat vind ik het geweldigste. Dus, ik vrees niet dat ik ooit nog naar Belgie kom om te wonen. Maar ik ben nog steeds Belg in hart en nieren!

Groetjes en bedankt voor langs te komen!
          Ann
          Hey Ann,
          Kan ik goed geloven... Maar laat ons alsjeblieft verder geniet van jouw foto's... Dan zal ik er eens eentje van in Limburg posten... Want daar kan het ook mooi zijn hé.
          Groetjes vanuit Oost-Vlaanderen
          Katten zijn altijd fotogeniek.
          Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
          -Gladys Taber-

Comment

3 prachtige foto's
            Nikon materiaal

Comment

Mooie landschapjes
              Bij nr 1 was de overgang naar mistige achtergrond misschien beter uitgekomen in landscape formaat.
              Over nr 2 is alles gezegd: halo enz.
              Bij nr 3 druipt de sfeer gewoon van het scherm

Deze kust zal je nog wel verder inspireren ...?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ann75 Bekijk bericht
                Hallo Joost,

Bij de tweede foto heb ik een beetje "shadow/highlight" gebruikt in Photoshop omdat mij lucht een beetje licht was...en die puntjes, zijn eigenlijk vogels die op die rots zitten...het krioelt er van de vogels. Maar goed, ik begrijp wat je bedoelt en de eerlijkheid mag er zeker zijn...dat stel ik altijd op prijs! Dus ik geef niet om dat technisch geneuzel!

Groetjes,
                Ann
                Ann, je fotos die je post zijn telkens geweldig.
                Echt genieters.

Enigste punt van kritiek, op de tweede foto, ontstaat wel een halo-effect rond de rotsen. Gebeurt wel vaken met shadow-highlight. Ontsiert een beetje de foto, voor de rest top.

Groeten
                JO
                Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

Comment

Mooi !

Die laatste: "De visser die een hondje gevangen had".
                  Canon 350D
                  Meer op: http://griffintje.deviantart.com of blog: http://griffintje.blogspot.com/

Comment

3 heel mooie foto's!
                    http://www.marnikugille.be

Comment

Hoi,

Zoals altijd van jouw, prachtige beelden.
                      Met nr° 1 & 3 als uitschieters
                      Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

Comment

Mooie foto's hoor Ann. Ben trouwens beste een fan van je werk, vooral die uit Canada. Komen alle vacantie herinneringen weer boven

Comment

mooie foto's
                          prachtige foto's
                          vooral de laatste!
                          Stijn Gysemans
                          na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

Comment

Working...
                          X