Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Over mooi valt te twisten, maar dit soort dingen maken onderdeel uit van de vele vergezichten die ons land rijk is (dat geld ook voor hoogspanningsmasten). En hoe je die horizonvervuiling ook mag verafschuwen, op de juiste manier in beeld gebracht kan het een mooie registratie van een lelijk iets zijn.
Zo ook hier. Ik mag die vieze industrie niet graag, maar de sfeer die ze creeren op deze foto, in samenwerking met de rest, maakt het erg mooi. Zelfs de horizon in het midden vergeef ik in deze plaat.
Mijn complimenten.
Dank voor de complimenten.
Deze mooie omgeving is dichterbij dan je denkt, namelijk in Vlissingen (Nederland, provincie Zeeland). Ik zou niet weten op welk industriegebied die mensen (en ik dus ook) aan het uitkijken waren. Feit is wel dat er wel veel van deze lelijke industriegebieden aan de Nederlandse kust liggen. Zelf woon ik in de buurt van de Hoogovens IJmuiden (Corus, nu Tatasteel geloof ik) en dat vind ik zelf nog mooier van lelijkheid.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
Comment