Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

usa: yosemite NP

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• usa: yosemite NP

3 fotootjes uit yosemite NP, californië

1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
    EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Re: usa: yosemite NP

Je tweede
    mvg,
    Ludo V.

Comment

schitterende reeks!
      de 2de springt er bij mij uit dit maal..om stil van te worden

Comment

Ik zie enkel je derde foto en die is al prachtig...
        Ben benieuwd naar de andere twee

Edit: m'n pc had erg veel vertraging... Je foto's zijn dan toch doorgekomen.
        Inderdaad.... nr 2... adembenemend

Comment

Ook hier nummer 2. Schitterend

Comment

Zo'n foto's sterken me weer opnieuw in het advies dat ik iedereen steeds opnieuw geef:

als je in je hele leven maar één reis doet, wel bezoek dan het zuidwesten van de USA. Wat je daar vindt aan unieke natuurwonderen grenst aan het ongelooflijke.
            Last edited by nete; 25 januari 2007, 21:12.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Zo'n foto's sterken me weer opnieuw in het advies dat ik iedereen steeds opnieuw geef:

als je in je hele leven maar één reis doe, wel bezoek dan het zuidwesten van de USA. Wat je daar vindt aan unieke natuurwonderen grenst aan het ongelooflijke.
              idd, heb dan ook de knoop doorgehakt en beslist op deze zomer opnieuw te gaan (andere parken)
              arches, canyonlands, badlands, mesa verde, yellowstone, grand teton, rocky mountains, ....

was het maar al zomer
              EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Inderdaad... die tweede is echt geweldig
                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Wat je daar vindt aan unieke natuurwonderen grenst aan het ongelooflijke.
                  beschrijft perfect mij gevoel bij foto 2,

zo mooi dat het ongeloofwaardig is
                  PRACHTIGe foto die 2de
                  You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
                  www.koendd.be

FZ50

Comment

Je weet het ondertussen al = die twee is wonderlijk mooi
                    Greetz, Kariboe

P.S. Naar Amerika ga je met het vliegtuig - maar hoe beweeg je je in de parken ? Huurauto en bungalows ? Of camper ? Tent ?
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

die tweede heb ik ook geschoten in '99
                      maar deze is wel knap

Yosemite is de moeite
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

De gletsjers hebben deze vallei een mooie U-vorm gegeven, en jij hebt ze mooi vastgelegd op de tweede foto. De andere foto's overigens ook prima

Comment

foto 1 & 2
                          maar vooral foto 2 ...knap
                          Nikon D70 || Nikkor 18-55 - nikkor 70-300 - tokina 12-24 F.4 - nikkor 50mm 1.8 - SB600 + omnibounce - Velbon CX-686 - logic case SLR & notebook backpack
                          Fuji F31fd + onderwaterhuis WP-FXF30 + dicapac WP-100 ( dicapac = te koop)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                            Je weet het ondertussen al = die twee is wonderlijk mooi
                            Greetz, Kariboe

P.S. Naar Amerika ga je met het vliegtuig - maar hoe beweeg je je in de parken ? Huurauto en bungalows ? Of camper ? Tent ?

je kan 3 dingen doen

- groepsreis (bijvoorbeeld vtb-reizen), dan ga je van ene park naar het andere met een bus.
                            - huurauto: het reisbureau zorgt voor alles (auto, map met te volgen route en hotels)
                            -mobilehome: heel veel mobilehome-campings in usa, zeker bij de parken.

in sommige parken (grand canyon, zion, yosemite bijvoorbeeld) mag je niet overal rijden, maar er zijn gratis pendelbusjes die je van viewpoint naar viewpoint brengen.
                            bij het binnenkomen krijg je ook een mapje, waarop je ziet waar de busjes rijden, waar de wandelpaden zijn (en hoelang ze zijn) enzo enzo

Comment

die tweede is prachtig
                              website: www.stijnboelens.com

Comment

Working...
                              X