Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de gavers te Harelbeke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: de gavers te Harelbeke

Vooreerst aan allen , bedankt voor alle reacties
    Na jullie positieve reacties heb ik er eens werk van gemaakt om een kaderke toe te voegen ... hopelijk een geslaagde onderneming.

PS. toch een pietsie takje links weggecropped en (jawel bouk) rechts ietwat horizontaler gezet ...

nikon d300 ; tamron 17-50mm 1:2.8 IF ; nikkor 50 1:1.8 D ; sigma 150 1:2.8 Macro D ; sigma 70-200 1:2.8 II HSM ; sigma 2 x teleconvertor
    www.kunjo.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kunjo Bekijk bericht
      Na jullie positieve reacties heb ik er eens werk van gemaakt om een kaderke toe te voegen ... hopelijk een geslaagde onderneming.
      Kaders... altijd een delicate zaak, maar... weze gerustgesteld - je kader hier getuigt van smaak.
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

niks meer aan doen. Als de takjes links bovenin weg zouden zijn, hadden we allemaal gezegd dat het wellicht mooier was wanneer er takjes links bovenin hadden gestaan..

Comment

Absoluut een knappe plaat, mooie zachte kleuren en een goeie compo..deze foto heeft geen kader nodig om te schitteren...

Comment

Met die mooie kader kan hij zo aan de muur ! Knap !
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Deze foto verdiend om perfect afgewekt te worden
              Trek eens een loodlijn van de kop van de molen naar het midden van zijn weerspiegeling
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Prachtig
                Deze foto heeft inderdaad géén kader nodig maar als je er een neemt dan iets lichter voor mij...
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Working...
                X