Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panama-Kuna Yala

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Panama-Kuna Yala

Hi all,
    Ik ben nieuw op het forum hoewel ik al geruime tijd meelees.
    Ben doorheen mijn hele leven een waar natuurfreak geweest en dat uit zich in mijn hobbys. Zo ben ik al 9/10 jaar actief in de reptielenwereld en richt me hoofdzakelijk op enkele slangen soorten. Elk jaar trek ik om deze reden naar de alpen in de hoop een addertje tussen het gras te vinden. Ook Egypte heeft er al moeten aan geloven in mijn zoektocht naar slangen en dan vorig jaar was er Panama.
    Hier heb ik 2 maanden vrijwilligerswerk gedaan bij een indianenstam in de San Blas/Kuna Yala provincie. Gelegen op een eiland tegen de regenwouden kreeg ik de kans +700 foto's te schieten van de pracht en praal. Camera had het erg lastig met de vochtigheid en voldeed helemaal niet aan mijn eisen. Daarom zou ik willen overstappen op een D50 die ik dit jaar in Costa Rica wil gebruiken...Voor en nadelen? Let me know!
    Hier enkele foto's:

Isla Iguana-San Blas/Kuna Yala Province-Panama:

Rivier aan een vestiging-San Blas/Kuna Yala Province-Panama:

Zonsondergang op Playon Chico-San Blas/Kuna Yala Province-Panama:

Enjoy
    Last edited by Panawillem; 23 januari 2007, 14:00.

Re: Panama-Kuna Yala

Welkom op het forum van BD
    Een mooie reeks foto's maar volgens de forumregels één foto te veel in deze topic, dus max 3.
    Vragen over een geschikte camera zou je beter bij het onderdeel 'camera's' plaatsen want hier ga je daar misschien niet veel reactie op krijgen.
    Groetjes Vicky

Comment

Eerst en vooral bedankt!
      Ik haal even een foto weg om me aan de regels te houden.

Vriendelijke groeten,
      Willem

Comment

Nummertje 1 zou ik helemaal top vinden als de takken op de voorgrond een klein beetje verder zouden zijn, maar an sich een prima foto vind ik.

De tweede: jezus, wat een schitterende omgeving! Compositie vind ik mooi gedaan.

De derde vind ik ook wel OK, maar ik zou, indien mogelijk natuurlijk, een beetje hoger zijn gaan staan.
        ______
        www.vue.photo

Comment

vooral je 2de foto is erg mooi
          voor een antwoord op je camera vragen dus idd verplaatsen naar "camera's" ... met je verhaal erbij gaan er vast veel reacties komen (heb zelf geen ervaring hiermee helaas)
          en welkom
          Leon Loeffen

Comment

wat een prachtige foto die tweede
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

FZ50

Comment

Working...
            X