Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gothic boompje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gothic boompje

Mijn eerste bijdrage in dit forum. Van afgelopen zondag tussen de regenbuien door...

Valt de bewerking te smaken of is het erover?

Grtz, B.

Re: Gothic boompje

Is te smaken! Hou ik wel van!

Grtz,Fabienne
    Wie vandaag leeft, heeft morgen een mooie herinnering.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

Prachtige foto, proficiat.

Maar volgens mij iets te veel verscherpt. Goed te zien door de artifacts in de takken van de bomen. Deze foto kan, gezien het onderwerp, best een beetje onscherpte verdragen.

Ik heb bij wijze van proef de foto iets geblurd in PS en het resultaat is echt subliem. Probeer zelf ook maar eens.

mvg

Comment

Mooie foto en mooie bewerking! Ben het eens wbt scherpte. Ik hou zelf niet van de naam door de foto heen maar da's persoonlijk.
        Groetjes, Damiaan.
        Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Ik vind hem wel goed. De scherpte is er inderdaad wel over, maar dat geeft toch ook een effect dat ik wel kan smaken.
          ______
          www.vue.photo

Comment

tis een mooie, maar iets meer voorgrond had van mij wel gemogen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Is een knappe
              mvg,
              Ludo V.

Comment

Ja knappe hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
                  Maar volgens mij iets te veel verscherpt. Goed te zien door de artifacts in de takken van de bomen. Deze foto kan, gezien het onderwerp, best een beetje onscherpte verdragen.

Ik heb bij wijze van proef de foto iets geblurd in PS en het resultaat is echt subliem. Probeer zelf ook maar eens.
                  Inderdaad een terechte opmerking! Dit komt doordat de grote versie wat geblurd was en met te verkleinen (voor op het forum) was het ineens allemaal zo wazig dat ik heel wat verscherpt heb. Op mijn scherm viel het nogal mee maar ik heb op een andere monitor gezien dat ik blijkbaar toch wat overdreven heb

Oorspronkelijk geplaatst door damsoft Bekijk bericht
                  Ik hou zelf niet van de naam door de foto heen maar da's persoonlijk.
                  Ik ben niet goed in het verzinnen van namen en omdat ik na de z/w omzetting er een 'gothic blur' had op toegepast heb ik dat dan ook maar mee in de titel gestoken

Allemaal alvast bedankt voor de comments! Grtz, B.

Comment

Titel vind ik ok hoor, maar ik bedoel je naam letterlijk op de foto geplaatst.
                    Groetjes, Damiaan.
                    Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door damsoft Bekijk bericht
                      Titel vind ik ok hoor, maar ik bedoel je naam letterlijk op de foto geplaatst.
                      Oeps, ik zit u te citeren en dan lees ik het nog niet tegoei...

Dit is gewoon om te vermijden dat iemand zomaar mijn foto zou gebruiken zonder naamsvermelding. Op afdrukken laat ik die natuurlijk wel weg...

Greetz, B.

Comment

mooie opname prachtig
                        D200 / D70s

Comment

Working...
                        X