Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De sfeer die je wilde weergeven had imo nog beter overgekomen als de voorgrond minder nadrukkelijk in beeld had geweest.
Probeer eens een crop vanaf je origineel waarin het zuiderterras op een sterk punt komt te staan.
In ieder geval ook zo een verdienstelijk beeld
ben niet zo voor z/w maar ik zou onderaan een stukje weg laten, scroll maar eens, efin dit is persoonlijk wat ik zou doen, vind dit anders wel bezonder knap
een zwaar onderbelichte foto die overdreven is opgekrikt om toch nog wat beeld te zien, zo komt ie op mij over
De foto is genomen op ISO 1600, en de korrel is de mist die op die morgen. buiten de levels en een beetje USM is er niet veel aan bewerkt.
Het origineel zag er grijzig uit, maar onderbelicht zou ik hem niet noemen.
Canon Eos 350D
onder het motto: al doende leert men
Comment