Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Drie schitterende foto's waarvan een lichte voorkeur naar nummer 3! Ik vind de mix van natuur en industrie hier prachtig. De belichting is prachtig, de kleuren zijn mooi en de details zijn erg goed vastgeledg! Heel knap werk, Vicky! Het lijken wel 2 wolken fabrieken!
Die ondingen zijn dus kilometers in de omtrek 'aanwezig' in het landschap. En in al hun lelijkheid vormen ze soms toch een toets van 'schoonheid'. En zoals jij ze toont Vicky...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Die ondingen zijn dus kilometers in de omtrek 'aanwezig' in het landschap. En in al hun lelijkheid vormen ze soms toch een toets van 'schoonheid'. En zoals jij ze toont Vicky...
Greetz, Kariboe
'k Vind ze eigenlijk wel heel mooi van vorm en altijd met wolken en steeds in schriel contrast met de omgeving.
BTW 'k ben content dat je weer terug bent Kariboe want 'k heb je al een hele tijd gemist hier op het forum
BTW 'k ben content dat je weer terug bent Kariboe want 'k heb je al een hele tijd gemist hier op het forum
Thanx meiske, thanx - ik ben ook content
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Greetz, Kariboe
Kan het niet beter verwoorden...zijn voor het ogenblik nog altijd een "noodzakelijk" kwaad
Vooral de laatste vind ik
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Comment