Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
@Ladeti; Hoe zou dat komen ; die fletse kleuren... was me zelf ook al opgevallen... maar zou niet weten waar aan het ligt...
[/QUOTE]
Waarschijnlijk door het soort licht dat je hier had,komt vaak voor bij zo
een landschapsopnamen.Misschien kan een uv-fiter enig soelaas brengen?
Een iets hogere iso-waarde misschien en...photoshop.
Oké... alvast heel veel bedankt voor de info... aangezien ik nog één beginnerke ben ... klinkt dit nog allemaal vrij onbekend..; maar dat zal wel beter denk ik...
Oké... alvast heel veel bedankt voor de info... aangezien ik nog één beginnerke ben ... klinkt dit nog allemaal vrij onbekend..; maar dat zal wel beter denk ik...
Ben al een tweetal jaar bezig en ik ben ook nog een beginner
Euh... het spijt me verschrikkelijk... kan iemand me zeggen waar ik de huisregeltjes vind... en hoe de foto's te verkleinen... ?? Sorry voor de overlast...
De regeltjes kun je vinden aan het begin van elk forum waar staat "Belangrijk" "Gebruik van dit forum" maar voor deze keer zal ik je de link geven en het aanpassen is afhankelijk van de software die je gebruikt om je foto aan te passen. Ik neem aan dat je dit al gedaan hebt maar niet voldoende verkleind .
Comment