Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mij voorkeur gaat uit naar nr1...ofschoon de 2de versie ook wel iets heeft.Bij nummer 2 krijg ik steeds het gevoel dat de kruisjes naar me toe komen...niet echt goed om lang naar te kijken
Alletwee mooi, maar de tweede heeft mijn voorkeur.
Hoewel ik ook koppijn krijg van er naar te kijken, merkte ik wel dat mijn ogen meer getrokken werden naar die foto. Dus hij heeft meer appealing power.
Ik vind de tweede de leukste net door dat vreemde effect... Hoe doe je dat? Is dat door bij het trekken aan de focus-ring te komen ofzo?
Om dergelijke foto's te trekken neem je een relatieve lange sluitersnelheid (bijvoorbeeld 1/60 of 1/125). Op hetzelfde moment wanneer je de ontspanner induwt zoom je uit. Dit zorgt voor de bewegingsstrepen.
Comment