Voor mij nr 1 Heel mooi met het onscherpe gras op de voorgrond en de rand van het water dat met een bocht helemaal in de foto gaat Bij nr 3 heb je die bocht ook maar daar stoort het vuil op de oever
Zoals reeds gezegd, de boog die de oever maakt leid je werkelijk naar oneindigheid, wat diepte geeft aan je foto !
De reflectie van het laatste zonlicht in het water maken het af. Vuil zie ik op je foto niet, of worden takken tegenwoordig ook al als vuil gezien
Qua lucht ga ik wel voor de 2e foto, maar qua diepte-effect vind ik die een heel pak minder. Misschien had je iets minder lucht moeten nemen ? Dan je oever waarschijnlijk meer diepte gegeven...
Op de eerste zit inderdaad vooraan in de foto een rare verlichte plek op het gras en bruin-rood licht op het water. Enig idee waar dit vandaan komt ?
Dank jullie wel voor de reacties. De 'vlek' op 1 is het uiteinde van de rietstengels die door de wind zo vervaagd zijn. Ik zat hier zelf al over te twijfelen.
Oorspronkelijk geplaatst door Joop SnijderBekijk bericht
Dank jullie wel voor de reacties. De 'vlek' op 1 is het uiteinde van de rietstengels die door de wind zo vervaagd zijn. Ik zat hier zelf al over te twijfelen.
Ik heb even naar de foto's gekeken, met name die eerste. Het bewegen van het riet vind ik hier toch wat teveel. Het is een vlek geworden, en ondanks dat het - voor mij - duidelijk is waardoor, werkt dit toch wel wat te storend.
De tweede is een te "standaard" luchtje om op te vallen of uit deze serie te springen. De derde vind ik dan ook het mooist.
Comment