Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
De eerste vind ik wel knap. Nog knapper imho de composititie van de eerste foto met de belichting van de tweede zijn.
Wel spijtig de horizon niet helemaal recht staat.
OK hier val ik ff over. Het zijn nu toevallig jouw beelden.
WAAROM o waarom moet iedereen zijn titels in het Engels noteren? We zijn toch allemaal Vlamingen? Beetje taalfierheid mag soms wel hoor.
Als je het dan toch in het Engels wil, doe het dan goed. Bij Engelse titels staan de woorden altijd met kapitalen. In jouw geval wordt dit Calm Waters en Turtle Rider. Hier is de regel
The major words in the titles of books, articles, and songs (but not short prepositions or the articles "the," "a," or "an," if they are not the first word of the title)
Nu over de foto's.
- Eerste foto vind ik een mooie
- Tweede foto stoort de pier. Pier komt precies uit de schildpad. Is wel cool dat je de sterren ziet. Zou toch geopteerd hebben om de pier weg te steken achter de schildpad.
Ik vind ze alletwee heel mooi.
Zeker de tweede met die sterren. Enkel die twee lichtjes bij de neus van de schildpad storen een beetje.
Wat zijn eigenlijk je instellingen van die tweede want ik ben er tot nu niet in gelukt om sterren een beetje deftig op foto te krijgen.
Mooie foto's en ook de afwerking met die kaders.
Omwille van de prachtige sterretjes-verlichting op de pier en reflecties in de branding, lichte voorkeur voor de 2e.
Groetjes, Philip
Canon eos 600D : Canon EF-S 10-22mm f 3.5-4.5 USM : Canon EF 24-70mm f 4 L IS USM : Canon EF 70-200mm f 4 L
Die eerste vind ik niet zo interessant - het kader met naam en 'logo' is in feite interessanter
De tweede daarintegen is mooi - zo niet prachtig. Mooi belicht en als toegift het sterrenbeeld Ursa major (let op de kapitalen... ) erboven.
Prachtig.
Comment