Wederom prachtig hoor, maar ik had ze al gezien... op je site.
Hoe mooi ze ook zijn, ik denk niet dat het de bedoeling is dat je hier elke dag foto's van je website plukt en ze hier neerpoot.
Tenzij je elke dag nieuwe foto's maakt ginds...
Begrijp met niet verkeerd hoor, ik kan er ook geen genoeg van krijgen van deze prachtige natuur, en deze prachtige foto's, maar deze reeksen staan tenslotte ook allemaal op je website.
Wederom prachtig hoor, maar ik had ze al gezien... op je site.
Hoe mooi ze ook zijn, ik denk niet dat het de bedoeling is dat je hier elke dag foto's van je website plukt en ze hier neerpoot.
Tenzij je elke dag nieuwe foto's maakt ginds...
Begrijp met niet verkeerd hoor, ik kan er ook geen genoeg van krijgen van deze prachtige natuur, en deze prachtige foto's, maar deze reeksen staan tenslotte ook allemaal op je website.
En ik elk geval, knap
Groeten, Cahor
Hallo Cahor,
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar als ik vandaag nieuwe foto's ga nemen dan staan die morgen ook op mijn website...dus waarom die hier niet delen. Op deze manier kan er ook critique/commentaar op mijn foto's gegeven worden en daar kan ik nog uit leren! Snap je wat ik bedoel? En ik denk niet dat iedereen op de persoonlijke websites gaat kijken, dus dan kunnen ze hier genieten!
Comment