Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Alle drie goeie foto's. Ben toch meest aangetrokken door de derde. De laatste stralen priemen nog net door de wolken, precies spotlichten. Maar zoals ik al zei, de eerste twee vallen ook zeker in de smaak. Gr Patn
Ik wist het !!!
Een deel van mijn badpak foto's zijn op dit strand gemaakt !!
Heb je ook van in die kloof tussen die 2 rotsen een zonsondergang gefotografeerd ?
Bij de eerste foto heb je duidelijk gebruik gemaakt van het juiste uur om daar te fotograferen
lieven lens Ik wist het !!!
Een deel van mijn badpak foto's zijn op dit strand gemaakt !!
Heb je ook van in die kloof tussen die 2 rotsen een zonsondergang gefotografeerd ?
Bij de eerste foto heb je duidelijk gebruik gemaakt van het juiste uur om daar te fotograferen
1 Het was mij ook opgevallen op je filmpje, en het kwam allemaal bekend voor.
2 Ik heb inderdaad hier de zonsondergangen gefotografeerd
3 Lopend op het strand om de zonsondergang te fotograferen merkje ineens dat het licht om je heen, heel vreemd is,dan is het een kwestie van foto’s schieten.het duurt echter heeeel kort, ik heb dan ook maar 4 foto’s kunnen maken en toen was het over. Ik ben diverse keren terug geweest maar deze situatie is niet meer voorgekomen tijdens mijn vakantie.
Comment