Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Voor mij ook; de "zonnestralen" lopen ook van links naar rechts. Dus als je ze in het midden of rechts zet, lopen de "stralen" recht(s) van de foto af en hou je links een lege plek over.
Kun je het nog volgen?
Nou ja... het zijn wel geen echte stralen, maar er zit richting in het licht...
Links of rechts of midden, zet er de volgende keer wat voorgrond bij. Boompje, bloemetje, huisje of wat dan ook. Dan creeer je diepte, kun je de foto beter plaatsen en hou je een mooier geheel over. Nu is het... alleen maar lucht... (met alle respect)
Voor mij ook; de "zonnestralen" lopen ook van links naar rechts. Dus als je ze in het midden of rechts zet, lopen de "stralen" recht(s) van de foto af en hou je links een lege plek over.
Kun je het nog volgen?
Nou ja... het zijn wel geen echte stralen, maar er zit richting in het licht...
Links of rechts of midden, zet er de volgende keer wat voorgrond bij. Boompje, bloemetje, huisje of wat dan ook. Dan creeer je diepte, kun je de foto beter plaatsen en hou je een mooier geheel over. Nu is het... alleen maar lucht... (met alle respect)
En da's helemaal mijn mening. Links omwille van het vallen van het licht en een streepje horizon, een rustpunt in de foto, iets dergelijks,, als er maar iets meer op staat dan wolken alleen. Wolken alleen, 't werkt niet gauw echt goed.
Comment