Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

San Francisco

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• San Francisco

Niet echt natuur en landschappen maar dit leek mij toch het beste forum voor deze foto's.

Re: San Francisco

Je hebt blijkbaar geluk gehad om de brug onder een klare hemel te treffen...

Smt.
    Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

Comment

2 bijzondere prenten . Graag indien mogelijk wat meer rand-informatie rond je tweede opname!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
        2 bijzondere prenten . Graag indien mogelijk wat meer rand-informatie rond je tweede opname!
        In afwachting van de poster :

Dit is normaal, of in de buurt van, pier 39. Bekende toeristische havenpier in San Franciso. Die zeerobben, leeuwen, .... liggen daar altijd uit te rusten.
        indrukwekkend zicht, was er ook, al was het met een seriueze kater van een bekend Frans goudkldeurig drankje. Moet noge eens terug

Mooie foto's trouwens

Comment

tweede indrukwekkend hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bedankt voor alle commentaren!

Of het geluk was dat er een klare hemel was kan ik niet zeggen die enkele dagen in SF waren met redelijk goed weer enkel een beetje fris.

En yep het is wel degelijk Pier 39 in San francisco. Die zeeleeuwen zijn daar jaren terug beginnen opduiken en komen daar nu altijd terug. Die is dus ondertussen een MEGA(op zen amerikaans he ) toeristische attractie. Wel 1 waar je je neus moet dichtknijpen want amaai goed ruiken doen die dieren niet. Maar dat ging mij nu ook niet tegenhouden he

Je moet wel wat geluk hebben om er zoveel te zien denk ik vermits vrienden van mij er enkele weken later waren en zij maar een 5 tal zeeleeuwen gezien hebben.

Maar bij ons was het vechten om een plaatsje zelfs de meeuwen deden mee.

Ik heb nog wat foto's in het dieren forum geplaatst vermits ze daar dan toch beter op hun plaats zijn. Moest je ze willen zien hier klikken : Link
            Last edited by Kevlar; 11 oktober 2006, 11:32.

Comment

Foto 1 van de Golden gate zou ik mooier vinden zonder die persoon aan de linkerkant ... de brug zou langer lijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WDW Bekijk bericht
                Foto 1 van de Golden gate zou ik mooier vinden zonder die persoon aan de linkerkant ... de brug zou langer lijken.
                Ja ik wou hem of haar er eerst ook uit croppen maar dan verdwijnt die eerste dikke balk ook en die had ik er liever op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                  Ja ik wou hem of haar er eerst ook uit croppen maar dan verdwijnt die eerste dikke balk ook en die had ik er liever op.
                  Ik denk als je links de persoon en stuk brug weghaalt, dat iedereen zal denken.. hoe heeft ie in godsnaam die foto getrokken Dus alleen voor dat effect zou ik hem al croppen hehehe. En anders de persoon weg retoucheren.
                  Heel sterke plaat!
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                    Ik denk als je links de persoon en stuk brug weghaalt, dat iedereen zal denken.. hoe heeft ie in godsnaam die foto getrokken Dus alleen voor dat effect zou ik hem al croppen hehehe. En anders de persoon weg retoucheren.
                    Heel sterke plaat!
                    He ja daar heb je wel een goed punt. Bedankt.

Comment

Working...
                    X