Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Om op de vragen te antwoorden,de naam van de berg is Tierce,ligt aan de Italiaanse grens,en juist naast het nationaal park van La Vanoise/Savoie.
Ieder jaar heeft daar een bedevaart plaats,maar het is wel een vijftal uur klimmen om boven te geraken.
Kappelletje is ook kleiner dan het lijkt,je kan er moeizaam met twee tegelijk in!
Om op de vragen te antwoorden,de naam van de berg is Tierce,ligt aan de Italiaanse grens,en juist naast het nationaal park van La Vanoise/Savoie.
Ieder jaar heeft daar een bedevaart plaats,maar het is wel een vijftal uur klimmen om boven te geraken.
Kappelletje is ook kleiner dan het lijkt,je kan er moeizaam met twee tegelijk in!
Groetjes, Daniel
stel u voor, 5 uur klimmen om zo'n foto te kunnen maken
en dan komt ge boven ... sorry kapelleke bezet
nice pic, dude
... If You See the Flash, It's Already Too Late ...
Fotografie van de bovenste plank, echt klassewerk.
Een fotograaf moet afzien eer hij zo'n beeld kan maken.
Je bent moedig, zo vroeg uit de veren.
Heb het ooit ook gedaan, maar niet zo extreem hoog.
idd. het mooiste licht is, heel vroeg in de morgen.
Mooi plaatje, mooie kleuren.
Toch vind ik het niet de meest fantastische foto. Voor mij is het te krap gekadreerd; er had meer op gemogen. De weidsheid van het uitzicht op een dergelijke hoogte moet adembenemend zijn in dergelijke momenten (zo niet altijd), en dat gevoel krijg ik niet bij het zien van deze foto.
Het is toch niet de enige foto die je gemaakt hebt, mag ik hopen. Ik zou er wel eens meer van willen zien...
Comment