Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lake Louise (Canada)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lake Louise (Canada)

Oorspronkelijk geplaatst door Fieldmarshall Bekijk bericht
    Beter weer en betere foto dan bij mij

Bij ziet het er dus zo uit, heel wat minder spectaculair
    Wij hebben zo ook een paar dagen gehad met veel wolken en mist.
    Bij lake louise was het ook nogal een somber weertje, maar op de foto is daar gelukkig niet zoveel meer van te zien.

Ik heb jou foto's ook allemaal bekeken, wat een geweldig mooie foto's Jij hebt veel mooiere dingen gezien dan wij.

Ik vraag mij af of dat een zelf uitgestippelde route was of van één of andere maatschapij, ziet er een heel mooie route uit.

Bij jou foto's zie ik ook veel dieren, ik heb 1 beer gezien en een hert. En dat was het.

Ik heb deze reis gedaan. In het Oosten was weinig te zien (allemaal steden), het Westen was bangelijk (veel natuur).
    Vorig jaar in het westen van de US geweest, zou direct willen teruggaan naar die kanten.
    Canon EOS 5D met 3KG glas
    https://reisforum.net

Comment

OK ik post hem toch. Is wel bewerkt op een niet gecalibreerd scherm. SO forgive me als hij wat licht uitvalt (ik ken die schermen hier)....
      Zo herinner ik mij Lake Louisse
      Je foto is technisch ok maar artistiek gewoon een registratie.
      Door te keizen voor zwart wit kan je meer dramatiek en gevoel in je beeld verwerken IMO.

Groetjes Oli4

ps ik fotografeer het liefst landschappen in zw/w

www.olivierdutre.com
      Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
        OK ik post hem toch. Is wel bewerkt op een niet gecalibreerd scherm. SO forgive me als hij wat licht uitvalt (ik ken die schermen hier)....
        Zo herinner ik mij Lake Louisse
        Je foto is technisch ok maar artistiek gewoon een registratie.
        Door te keizen voor zwart wit kan je meer dramatiek en gevoel in je beeld verwerken IMO.

Groetjes Oli4

ps ik fotografeer het liefst landschappen in zw/w
        Ja, dat wou ik nog proberen. Maar was er nog niet mee begonnen.
        Ik vind hem mooi, maar ik zie liever kleur.
        Die kleur van dat water... Als ik daar aan denk sta ik in gedachten terug ginder.

Landschap fotos zal ik niet snel in B&W omzetten maar gebouwen op portretten geen probleem.
        Wat wel een optie is is dat je een minder goede foto met het omzetten naar B&W er goed kan laten uitzien.

Bedankt voor het omzetten
        Canon EOS 5D met 3KG glas
        https://reisforum.net

Comment

Working...
        X